Діяльність Луганського обласного контактного центру зорієнтована на …

Діяльність Луганського обласного контактного центру зорієнтована на забезпечення постійного зв’язку між державою та громадянами

На брифінгу для ЗМІ директор Луганського обласного контактного центру Ірина Лагута розповіла про роботу цієї державної установи та «гарячої лінії» облдержадміністрації.

Вона повідомила, що Центр забезпечує прийняття, обробку оперативне надсилання на розгляд органам виконавчої влади та місцевого самоврядування звернень громадян, що надходять на урядову «гарячу лінію» (багатоканальний телефон 0 800 507 309 та веб-сайт www.ukc.gov.ua) та на «гарячу лінію» облдержадміністрації з питань, що потребують невідкладного вирішення.

У липні Центром відрито багатоканальний номер «гарячої лінії» облдержадміністрації 0800 505 107, на який дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні. Жителям Сєвєродонецька обласний контактний центр надає можливість звертатись на «гарячу лінію» за міським номером 700-007.

«За перше півріччя 2016 року до Центру надійшло 12815 звернень (для порівняння, за 2015 рік – 11085), з «гарячої лінії» КМУ для подальшого опрацювання зареєстровано 10742 звернення, на «гарячу лінію» облдержадміністрації зафіксовано 2073 дзвінка.

У тематичній структурі звернень (майже 70%) домінує соціальна тематика. Майже десять відсотків складають питання, пов’язані з ремонтом доріг та благоустроєм територій, а також проблеми комунального господарства. Жителів звільнених від терористів територій турбують виплати грошової компенсації за пошкоджене під час бойових дій житло», – підкреслила Ірина Лагута.

У 2016 році зареєстроване 31 звернення від учасників АТО та членів їхніх сімей з питань нарахування пільг, постановки в чергу на поліпшення житлових вимог, виділення земельних ділянок. З метою забезпечення більш дієвого вирішення їх проблем, обласний контактний центр співпрацює з Центром допомоги учасникам АТО, надаючи до відома інформацію щодо проблематики звернень.

Що стосується географії надходження звернень, то найбільш активними є жителі міст Сєвєродонецька та Лисичанська, Станично-Луганського, Новоайдарського, Попаснянського районів.

«Особливо важлива робота контактних центрів місцевих органів виконавчої влади в контексті курсу держави на децентралізацію влади. Позиція голови Луганської облдержадміністрації Юрія Гарбуза у цьому сенсі однозначна: місцеві проблеми можуть ефективно вирішуватися тільки на місцевому рівні», – наголосила Ірина Лагута.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *