Вас звільнено, або Як…

Як повідомляють ред…

УІНП звернувся до голови…

Нещодавно керівницт…

Будинок, де жив Сковорода.…

Як раніше було пов…

У Харкові наукову медичну…

Гучний скандал наби…

Через обман до нагороди,…

У Харківському райо…

Заява Фонду імені Гната…

Президентові Україн…

«
»

Працівники Фонду соціального страхування підвели перші підсумки роботи

Уже протягом місяця діє новостворений Фонд соціального страхування України, утворений шляхом злиття двох страхових фондів – Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.

6 вересня в місті Слов’янськ в управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області відбулася нарада з питань підведення підсумків за перший місяць роботи.

Начальники відділів управління довели до відділень в містах та районах області інформацію щодо надання страхових виплат потерпілим на виробництві та матеріального забезпечення застрахованим особам, забезпечення підопічних Фонду  медико-соціальними послугами, лікуванням у санаторно-курортних закладах та проведення реабілітаційних заходів. Продовжуються перевірки обґрунтованості та видачі листків непрацездатності в закладах охорони здоров`я.

Серед головних та пріоритетних завдань Фонду залишається забезпеченням соціального захисту застрахованих осіб та членів їх сімей, у тому числі вагітних жінок, робітників, що тимчасово втратили працездатність, а також  потерпілих на виробництві та інвалідів, що втратили професійну працездатність.

Начальник управління виконавчої дирекції Фонду в Донецькій області Давиденко Л.І. наголосили на здійсненні контролю та належного виконання функцій та завдань, покладених на всі структурні підрозділи Фонду в Донецькій області, та надала відповідні доручення з метою вдосконалення роботи та вирішення поточних питань діяльності управління.

Фонд соціального страхування населення

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *