Знерухомлений Сімферополь: як кримській столиці боротися із заторами?

За останні три роки на дорогах Сімферополя стало набагато більше автомобілів ‒ це завжди приводить до заторів, кажуть місцеві водії. На їхню думку, проблема також полягає в дорожніх ремонтах, через які влада міста час від часу перекриває рух.

Заступник голови російської адміністрації Сімферополя Кирило Скороходов повідомив, що звільнити водіїв Сімферополя з полону заторів допоможуть нові світлофори. Окрім того, за словами чиновника, на кількох вулицях міста організують односторонній рух і краще інформуватимуть водіїв про ремонтні графіки.

Прес-секретар голови російського парламенту Сімферополя Едуард Доля називає проблеми з міським рухом закономірними.

Едуард Доля

‒ Міська влада замовляла відпрацювання схем автотранспортного руху. У міста є давня хвороба ‒ вузькі вулиці й низька пропускна спроможність. Зараз, за інформацією ДІБДР, в місті 200 тисяч автомобілів. Кількість автотранспорту зросла в рази в порівнянні з тим, що було, ‒ це один бік. Інший бік ‒ Сімферополь поки залишається транзитним ‒ значна частина вантажного транспорту, що рухається на Севастополь або Ялту, змушена рухатися через місто. Наступного року буде добудована повноцінна об’їзна дорога на Севастополь, що трохи покращить ситуацію, і те саме саме треба зробити з дорогою на Ялту.

Керівник Служби автодоріг Криму Олексій Сафронов каже, що водіям «потрібно півтора року потерпіти»:

«Сьогодні там важко, і затори стоять, а завтра, коли почнуться роботи, стане набагато складніше. Будуть звуження, перекриття ‒ відповідно, ми готуємо різні варіанти шляхів об’їзду, але все одно вони не компенсують того, що буде зроблено в перспективі. І ми звертаємося й будемо звертатися до жителів та гостей Криму і Сімферополя, що потрібно півтора року потерпіти, бо труднощі будуть».

Директор аналітичного центру «Інститут міста» Олександр Сергієнко переконаний, що будівництво доріг не вирішить транспортні проблеми Криму.

‒ Покращення транспортної мережі та розширення доріг тільки погіршує ситуацію із заторами. Як показав досвід західних країн, це лише провокує людей пересідати на особисті автомобілі. Виходом із ситуації може бути тільки розвиток великогабаритного громадського транспорту та зміна схеми руху. Влада європейських міст пішла саме таким шляхом і досягла успіху ‒ встановили новий баланс між особистим і громадським транспортом.

Експерт у сфері транспорту, колишній заступник міністра інфраструктури України Олександр Кава вважає, що об’їзні дороги разом із новим транспортом все ж допоможуть розвантажити Сімферополь.

Олександр Кава

‒ Пріоритет ‒ створення оптимальної системи наземного міського транспорту великої місткості, тобто не маршруток. За останній рік у Сімферополі з’явилося 111 нових тролейбусів, зокрема й з автономним ходом, організовані три нових маршрути. Просто потрібно грамотно розпорядитися цим транспортом, проаналізувавши потреби городян. У той же час будівництво об’їзних доріг навколо Сімферополя, на мій погляд, обов’язково покращить ситуацію в місті. Внутрішньоміські ремонти, звичайно ж, доведеться потерпіти, але потім дійсно буде легше.

Експерт громадської кампанії «Євро-Патруль» В’ячеслав Коновалов додає, що із заторами можна боротися й іншими способами.

‒ Зелені стрілки, тобто дозволені повороти, які нещодавно то скасовували, то повертали в Криму, здатні розвантажити міський трафік на 10-15%. Тут також допомогла б інтелектуальна система керування світлофорами, а ще ‒ виділені смуги для громадського транспорту. Вони дозволяють швидко перевозити дуже багато пасажирів у години пік і розвантажувати дороги ‒ якщо, звичайно, учасники руху дотримуються правил. Києву це дуже допомогло.

(Над текстовою версією матеріалу працював Владислав Ленцев)

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *