Я не чакаў такога…

Сёння нашым суразм…

Я не очікував такого…

Сьогодні нашим спі…

Важливо вчитися у класиків…

Сьогодні нашою спі…

Я не маю рецепту…

Сьогодні нашою спі…

Кернесюґенд

м. Харків, вул. Д…

В Ірпені утворено…

Нещодавно в Ірпені …

РЕАЛІЇ, ЯКИХ НЕ ХОЧЕМО…

Творився часопис пі…

Хто вони, кобзарі ХХІ…

Запрошуємо ознайоми…

«
»

Добра новина з України: 15 червня відновлюються регулярні авіарейси

Літаки на стоянках; якщо рейси, то евакуаційні. Так останні два з половиною місяці виглядав міжнародний аеропорт «Бориспіль». Але зараз перевізники на низькому старті. Україна готується до нового – посткарантинного – авіасезону.

Дозвіл Державіаслужби надійшов у понеділок 2 червня. І вже 15 червня в небо піднімуть перші літаки для здійснення регулярних пасажирських перевезень. Для початку заплановані внутрішні рейси – до Дніпра, Харкова, Одеси.

Євгенія Сацька

«Усі літаки не полетять в один день, – пояснює директорка з комунікацій авіакомпанії МАУ Євгенія Сацька. – Якісь рейси почнуться 15 червня, якісь наступного дня, якісь протягом тижня. Але для нас головне, що це будуть регулярні рейси. Регулярне сполучення, яке зараз повністю припинене».

Як уточнюють у Міжнародних авіалініях України, можливість полетіти 15 червня компанія розглядає як оптимістичний сценарій, але більш реалістично виглядає дата 1 липня. Усе залежатиме від попиту. Адже літаки порожніми не полетять. А до запровадження карантину квитків на червневі рейси було продано не так багато: українці звикли бронювати місця на найближчі дати.

«Тому подивимось: якщо попит буде, то звісно, ми зацікавлені злетіти якомога раніше», – каже речниця МАУ.

Що стосується польотів за кордон, то з 15 червня відновлюються рейси до Амстердама, Лондона, Парижа. Тобто до тих країн, які вже оголосили про відкриття своїх кордонів для українських громадян. Авіаперевізники кажуть – розширення маршрутів залежатиме від того, які країни почнуть відкриватися для в’їзду.

А от прямих рейсів до Сполучених Штатів слід чекати не раніше наступної весни.

«Поки що плануємо злетіти на Нью-Йорк у квітні наступного року. Буду щаслива, якщо щось зміниться і нам це вдасться зробити раніше», – каже представниця МАУ.

За її словами, це пов’язано з суворими вимогами Сполучених Штатів щодо в’їзду іноземних громадян. І друга проблема – літаки. Під час карантину авіакомпанія була змушена максимально скоротити витрати, і це потягло за собою відмову від далекомагістральних літаків Боїнг-777; поки що МАУ не буде їх експлуатувати.

Водночас на перспективу планується відкриття нових прямих рейсів до США.

«Відкрию секрет, скажу, що навіть ця криза не завадила нам будувати далекострокові плани. Ми плануємо літати до Лос-Анджелеса і, можливо, до Маямі. Але це буде точно не цього року і не наступного. Авіація така галузь, що потребує довгострокового планування», – сказала Євгенія Сацька «Голосу Америки».

Як розповіла речниця МАУ, з початком відновлення регулярних авіарейсів компанія готова підняти в небо 14 літаків.

Частина з цих повітряних суден весь карантин простояли на консервації, із зачохленими двигунами. А частина продовжували літати: спецрейсами доправляли евакуйованих українців з-за кордону та іноземних громадян – до їхніх країн. Або ж, знявши ряди крісел у салонах пасажирських літаків, возили ними транспортні медичні вантажі – маски, рукавички і санітайзери, медичне обладнання.

Коли польоти відновляться, пасажирам доведеться звикати до нових правил безпеки, кажуть перевізники. Обмежена ручна поклажа, ніякого дьюті-фрі на борту, тільки запакована їжа і напої. І, звісно, індивідуальні засоби захисту. При цьому авіакомпанії запевняють – повітря в літаках постійно очищується потужними фільтрами, які знищують практично всі віруси і мікроби. Ймовірність заразитися – мінімальна.

Ось цей літак возив українських заробітчан у Європу. Після повернення його продезінфікували, витримали кілька годин закритим, а потім поставили на кількагодинне провітрювання. Такі правила діяли під час карантину. І як кажуть перевізники, цей порядок може зберегтися, якщо будуть відповідні рекомендації.

Перевізники з нетерпінням чекають на відновлення регулярних авіарейсів. Хоча й зауважують: купівельна спроможність українців через кризу впала, і пандемія COVID-19 ще не закінчилася. Тому можливості для здійснення перельотів – як міжнародних, так і внутрішніх – будуть обмежені.

«Тобто пасажирів ми втратимо. Упродовж цих двох з половиною місяців карантину компанія вже зазнала понад 60 мільйонів доларів втрат. Ми змушені були скоротити майже третину своїх співробітників. Єдине, на що сподіваємося – що зможемо їх повернути, коли більш-менш вийдемо на колишні обсяги перевезень», – сказала Євгенія Сацька «Голосу Америки».

За світовими прогнозами, що збігаються з думкою внутрішніх корпоративних аналітиків, аби поновити ті обсяги перевезень, які існували до карантину, авіакомпанії знадобиться не менше 5 років.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *