Нам варта чытаць творы…

Сёння мы пагаворым…

Нам слід читати твори…

Сьогодні нашою спі…

Синергія виконавця і слухача…

Збірник наукових ро…

Я не чакаў такога…

Сёння нашым суразм…

Я не очікував такого…

Сьогодні нашим спі…

Важливо вчитися у класиків…

Сьогодні нашою спі…

Я не маю рецепту…

Сьогодні нашою спі…

Кернесюґенд

м. Харків, вул. Д…

«
»

Комунікація в період Covid-19: сила соціальних мереж

Комунікація в період Covid-19: сила соціальних мереж
В умовах глобального надзвичайного стану в охороні здоров’я Церква активно використовує медіа як для євангелізації, так і для підтримки тих, які найбільше страждають від наслідків пандемії. Важливу роль відіграють соціальні мережі.

о. Тимотей Т. Коцур, ЧСВВ / Isabella Piro – Ватикан

Важливість засобів суспільної комунікації в період пандемії перебуває в центрі уваги чергового «Бюлетеня щодо становища уразливих осіб у період Covid-19», який щотижня готує Відділ у справах мігрантів і біженців Дикастерії служіння цілісному людському розвиткові. Із дослідження виокремлюється фундаментальна роль, якої набрали соціальні мережі: через них вірні не лише мали й мають змогу слідкувати за богослуженнями, але також у віртуальний спосіб долати бар’єри, створені карантинними обмеженнями. Таким чином, community, сприяла відтворенню спільноти.

Соціальні мережі в допомозі мігрантам і біженцям

Особливу увагу звертається на те, що соціальні мережі стали фундаментальними у тому, щоб нести допомогу й підтримку мігрантам і біженцям, що належать до верств, які найбільше постраждали від пандемії. Вистачить згадати застосунок Refaid (Refugee Aid App), запущений в різних країнах і використовуваний понад 400 неурядовими організаціями в усьому світі в пошуках вирішень на користь покрашення становища переміщених осіб. Наприклад у Танжері в Марокко цей інструмент дозволив місцевій дієцезальній спільноті в співпраці з іншими організаціями, організувати обмін інформацією між гуманітарними агенціями, що діють на території країни, та полегшити мігрантам, біженцям і прохачам притулку доступ до базових послуг.

Поширювати надію

В Афганістані Єзуїтська Служба Біженців використовує цифрові платформи, щоби перебувати поруч із дітьми та підлітками переселенцями, гарантуючи їм шкільну освіту. В соціальних мережах поширюються аудіо, відео та інші дидактичні матеріали, корисні для онлайн-уроків, а також передбачені періодичні інтерактивні сесії.

У Малаві місцева Церква розраховує на соціальні мережі як засіб для підтримки надії серед вірних, яких заохочується серйозно замислюватися на правильним використанням мережі також і проти поширення «fake news», особливо, в тому, що стосуються пандемії. Соціальні мережі, за словами місцевого координатора церковної комунікації, повинні «давати нам змогу поширювати Євангеліє, вливаючи у вірних надію».

Сила радіо

Та не єдиними соціальними мережами. У період пандемії проявив свою силу ще один засіб масової інформації, а саме – радіо. Там, де не вистачає електропостачання, а доступ до інтернету обмежений лише містами, радіо відіграє важливу роль у поширенні віри, але також у вихованні, розвиткові та поширенні інформації. Наприклад, у Буркіна-Фасо Єпископська Конференція згуртувала всі дієцезальні радіо, щоби синхронно діяти в боротьбі проти коронавірусу, поширюючи інформацію про запобігання і супроводжуючи вірних богослужіннями й молитвою.

Щотижневі «радіоконсультації» в столиці Замбії Лусаці та в її околицях пропонують терапію в групах та психологічну підтримку для заражених осіб і для тих, хто особливо потерпає від наслідків пандемії, а також надається індивідуальна підтримка через телефон. «Хочемо заохотити до обміну досвідом, до взаємного слухання, надаючи підтримку й несучи слова надії», – пояснює о. Йонас Фірі, координатор літургійного департаменту місцевої Церкви.

Твій внесок у велику місію: підтримай нас в несенні слова Папи до кожної домівки

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *