Що таке Clubhouse, як приєднатись – і чи варто?

Десятикратне зростання кількості користувачів лише за два місяці, оцінка вартості у понад мільярд доларів – за менш як рік від часу запуску. Все це – про нову соцмережу Clubhouse, яка стрімко стає популярнішою в усьому світі, зокрема, й в Україні, навіть попри те, що доступ для нових користувачів – лише за запрошенням, а додаток доступний лише на iPhone.

Нова соцмережа Clubhouse дає доступ наживо до актуальних тем та відомих спікерів з усього світу. Там можна послухати дискусію за участі Ілона Маска чи Марка Цукерберга, поставити запитання Павлу Шереметі чи Святославу Вакарчуку, дізнатись щось новеньке про біткоїн, стартапи, спорт, кіно, здоров’я, психологію – чи практично будь-яку тему, яка вас цікавить.

Що таке Clubhouse?

Clubhouse – це винятково аудіо-платформа. Її можна порівняти із подкастом у прямому ефірі із можливістю ставити запитання від слухачів, наче під час радіо-програми. Технологічна підприємиця Катерина Михалко, співзасновниця українського клубу у Clubhouse, каже: цікавий контент у такому форматі може створювати будь-хто.​

"Я називаю це радіостанцією в руках кожної людини, – каже Михалко. – І дуже круто, що не треба бути журналістом, ніхто з нас не журналіст, при цьому ми беремо інтерв’ю, я навіть інтерв’ю це не хочу називати, це розмови, максимально схожі на те, що відбуваються щодня з нами в реальному житті. І мені подобається, що немає фейковості".

Із чим пов’язаний стрибок популярності платформи?

Бета-версія Clubhouse з’явилась навесні для венчурних інвесторів, з часом тематика розмов розширювалась, а за останні два місяці відбувся стрибок – із шестисот тисяч до шести мільйонів користувачів.

"У червні, коли я приєднався до соцмережі, не було зрозуміло, чим вона стане. Іноді зранку я був єдиною там людиною. Тепер – там тисячі кімнат одночасно. Вони об’єднують людей в усьому світі", – розповідає експерт на ринку технологій Джеремая Оваянг.

Він пояснює, що у популяризації соціального аудіо допоміг карантин: "Текстові соцмереді гарні для швидкого обміну інформацією, але там губляться нюанси чи контекст чи емоції. Відео вимагає камери, гарного вигляду, тла. Соціальне аудіо дозволяє комунікувати у режимі реального часу й не вимагає забагато зусиль".

Рахаф Харфуш, дослідниця цифрового ринку, також у Clubhouse із літа, коли там було ще менш як 10 тисяч учасників. Вона розповідає, що могла змогу прослідкувати за тим, як росте й розвивається аудиторія: "Там є шеф-кухарі, кінопродюсери, підприємці, митці, письменники, спортсмени. Всі шукають свою групу і думають про те, як зробити свій внесок. Деякі артисти влаштовують там безкоштовні живі виступи, а в цю суботу там вперше буде жива постановка п’єси – написаної для Clubhouse та учасниками Clubhouse".

Зараз Харфуш проводить на платформі 2-3 години на день і веде три програми щотижня, присвячених лідерству, продуктивності й обізнаності на ринку технологій. Вона також часто отримує запрошення до участі або спільного ведення інших дискусій.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *