Тренінг з процедури розгляду чутливих скарг та надання зворотного зв’язку

Вчора Людмила Боровик провела тренінг для працівників “Карітас Харків” з процедури розгляду чутливих скарг та надання зворотного зв’язку.

Тренінг мав на меті:

– заохочувати до виявлення будь-якої неналежної, неетичної або неадекватної поведінки;

– забезпечувати підтримку будь-кого, хто інформує про неправомірні дії, повідомляючи про питання, щодо яких існують підозри про неналежну, неетичну або недоречну поведінку;

– забезпечувати чіткі процедури звітування з таких питань;

– вчасно, послідовно та професійно розглядати всі скарги;

– забезпечувати, що всі факти, про які повідомляється, будуть прийняті серйозно, розглядатимуться із дотриманням конфіденційності із гарантією відсутності переслідувань за повідомлення.

Для кращого засвоєння інформації учасникам були запропоновані практичні завдання щодо дії в різних ситуаціях.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *