Сувеніри з фото жертв: хто і як наживається на трагедіях

Сувеніри з фото жертв: хто і як наживається на трагедіях

  • 10 листопада 2015


EPA

Трагедія А321 на Сінаї стала найбільшою авіакатастрофою в історії російської авіації

Користувачів соціальних мереж обурив продаж сувенірної продукції з фотографіями 10-місячної дівчинки, що загинула у катастрофі російського літака А321 у Єгипті. Хоча у світовій практиці таке відбувалося і раніше.

В одній з груп у соціальній мережі “ВКонтакте” усім охочим пропонували придбати шапки, футболки та інший одяг з написом “Главный пассажир” (“Головний пасажир”. – Ред.) – так у медіа називали наймолодшу жертву трагедії, 10-місячну Дарину Громову.

На одязі зображена фотографія дівчинки, зроблена її матір’ю у петербурзькому аеропорту “Пулково” перед вильотом до Єгипту.

У мережі Instagram до фото додали напис “Головний пасажир”.

Літак авіакомпанії “Когалимавіа” зазнав аварії незабаром після вильоту з аеропорту Шарм-еш-Шейха 31 жовтня. На борту лайнера перебували 224 людини, усі вони загинули.

Продавати сувеніри почали 4 листопада, всього через чотири дні після трагедії.

“Будь у тренді, замов футболку і тужи разом з нами”, “Модна кофта з Дариною Громовою”, “Родичам загиблих знижка”, – свідчать підписи під товарами.

Незвичайні торгові пропозиції викликали багато обурених коментарів, і на даний момент продаж скандальних сувенірів припинили.

Від “Титаніка” до “Хромой лошади”

Напередодні з’явилися повідомлення про те, що у Дубаї почалося будівництво парку розваг, присвяченого одній із найбільших транспортних катастроф ХХ століття – трагедії лайнера “Титанік” у квітні 1912 року. За інформацією видання Variety, парк атракціонів мають відкрити у 2018 році, його будівництво коштуватиме 850 мільйонів доларів.

Ініціатива компанії Fox викликала обурення багатьох користувачів соцмереж.

“Навіщо люди продовжують робити розваги із трагічних подій?” “Fox створює тематичний парк з атракціоном “Титанік”. Хто ще думає, що ця ідея швидко потоне?” – пишуть користувачі Twitter.

Рік тому відкриття музею, присвяченого теракту 11 вересня 2001 року у Нью-Йорку, також супроводжувалося хвилею невдоволення. Обурення родичів жертв викликала продукція, яку продають у сувенірній крамниці при музеї.

AP

Музей, присвячений трагедії 11 вересня, відкрили 21 травня 2014-го

Приміром, охочі можуть придбати футболки з написом “In Darkness We Shine Brightest” (“У темряві ми сяємо яскравіше”), ковдри, на яких написано “United We Stand” (“Разом ми вистоїмо”), а також іграшки, прикраси, посуд з різними зображеннями, що нагадують про трагедію.

Деякі родичі загиблих назвали такий асортимент блюзнірством і зароблянням грошей на пам’яті про безневинних жертв.

Незвичайні сувеніри з’явилися в інтернеті всього через кілька днів після загибелі президента Польщі Леха Качиньського в

авіакатастрофі під Смоленськом у квітні 2010 року. Тоді на інтернет-аукціоні eBay продавали, зокрема, таблички: “Зарезервовано – паркування тільки для сім’ї Качинських” і металевий вуличний знак з ім’ям пана Качинського на зеленому тлі.

Усі лоти з ім’ям загиблого президента були позначені на сайті як такі, що користуються найвищим попитом.

Іноді як сувеніри на продаж виставляють і речі, знайдені безпосередньо на місці трагедії. Приміром, у 2010 році році на одному з інтернет-аукціонів виставили диск з піснями і запрошення до пермського нічного клубу

“Хромая лошадь”, який згорів у грудні 2009 року – внаслідок пожежі тоді загинули 156 людей.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *