Фани Адель розповіли про порушення безпеки

Фани Адель розповіли про порушення безпеки

Марк Саведж
кореспондент BBC News з питань музики

  • 1 грудня 2015


AFP

Концертне турне Адель заплановане на 2016-й

Фани британської співачки Адель розповіли ВВС, що під час онлайн-замовлення квитків на її концертне турне бачили дані з кредитних карток інших людей.

У вівторок вранці розпочався попередній продаж квитків на концерти Адель, які пройдуть наступного року.

Однак кілька фанів сказали, що отримали доступ до “кошиків” інших користувачів – включно з інформацією про платіжні карти.

Кіран Фарма, яка намагалася купити квитки на концерт у Бірмінгемі, розповіла, що коли вона перейшла на сторінку для розрахунку, то побачила там квитки на концерти Адель у Глазго.

“Я дійшла до сторінки оплати, але там побачила чиюсь сторінку з їхніми даними кредитки й адресою для концертів на арені SSE”, – написала дівчина в Twitter.

Подібні проблеми виникли в Емми Гарріс із Вокінга.

“Після півторагодинного чекання в черзі ми клікнули на вибір квитків, після чого нас перекинуло на іншу сторінку, але там були вже не наші квитки, – розповіла дівчина ВВС. – Ми боялися їх взагалі втратити, тому вирішили вже нічого не міняти, а швидко заплатити. Однак коли ми перейшли в наступне вікно, де треба вносити свої дані, там усе вже було заповнене чиїмись даними, адресою і номером кредитної картки”.

Гарріс каже, що вона витерла чужі дані і врешті-решт зуміла придбати квитки на концерт Аделі в Лондоні на арені О2 в березні наступного року.

AFP

Новий альбом співачки має назву “25” і вже побив рекорди

“Я дуже переживаю, бо знаю, що я, як і багато моїх друзів, розрахувалася кредиткою, і тепер невідомо, до чиїх рук потраплять наші дані”, – переживає Гарріс.

Продаж квитків на концертне турне Адель здійснює технологічна компанія Songkick, яка не лише розповсюджує квитки, а й дозволяє музичним фанам передплачувати онлайн-повідомлення про майбутні концерти.

“Через украй велике навантаження цього ранку деякі з наших користувачів отримали помилковий доступ до перегляду обмеженої інформації з рахунків інших клієнтів, – сказано в заяві компанії. – У нас немає свідчень, що серед цієї інформації були паролі чи номери кредитних карт. Ми дуже відповідально ставимося до захисту приватних даних наших користувачів і розслідуємо цю справу далі, щоб не допустити повторення такої ситуації в майбутньому”.

Консультант з питань мережевої безпеки Грем Клюлі сказав ВВС, що цей інцидент дуже скидається на приклад поганого захисту.

“Щось подібне мало б бути неможливе, навіть якби вебсайт був перевантажений, – сказав він. – Скидається на те, що інтернет-коди сайту були написані недостатньо уважно”.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *