Тепло та воподостачання повинно бути самоокупним – Жебрівський
Сьогодні під час засідання колегії Донецької облдержадміністрації голова ОДА Павло Жебрівський наголосив, що заходи з енергоефективності, приведення тарифів до економічно обґрунтованого рівня та надання субсидій соціально вразливим верствам населення – це першочергові кроки для житлово-комунального господарства області.
Очільник ОДА підкреслив, що відповідальність уже за наступний опалювальний сезон 2017-2018 років лежатиме на місцевій владі.
«До середини 2017 року підприємства «Донецьктеплокомуненерго» не повинно бути. Це надумана структура, що була створена для переведення в готівку субвенцій і дотацій з державного бюджету. У нас з вами є трохи більше року, щоб це все забути і зрозуміти, що міський голова відповідає за тепло для населення. Це його первинний обов′язок», – наголосив він.
Також Павло Жебрівський вкотре нагадав, що робота по створенню ОСББ і утепленню будинків сприятиме енергоефективності та економії коштів. «Робити вигляд, що Закону України не існує, і що після 1 липня ЖЕКи продовжать працювати – неправильно і безперспективно. Крім того, я хочу бачити вихід на окупність по теплу та воді. В постанові Верховної Ради чітко зазначено, що тільки до кінця цього року в невеликих обсягах будуть компенсувати різницю собівартості в тарифах, тому це на нашій з вами відповідальності», – підкреслив Павло Жебрівський.
Голова Донецької облдержадміністрації акцентував, що комунальна компанія «Вода Донбасу» повинна стати лише транспортером води по магістральним мережам.
«Вода Донбасу» повинна залишилась центральним постачальником. Але місцеві водоканали не можуть бути в структурі компанії. Тому міські голови, керівники районних адміністрацій мають близько року, щоб цього добитись», – звернувся Павло Жебрівський до учасників колегії.
За словами очільника Донецької ОДА, щоб наблизитись до європейського рівня життя, необхідно приймати нестандартні рішення і не пливти за течією, як це робилось десятки років.
Управління інформаційної політики та з питань преси облдержадміністрації