Український стартап отримав 100 млн євро на міжнародному конкурсі

Створений українською командою проект Roopor отримав золото на міжнародному конкурсі Publicis90 та винагороду в 100 млн євро інвестицій, передає Новое время.

Джерело: прес-служба проекту

Roopor – це додаток для запуску живих аудіотрансляцій одним кліком. Фактично, програма поєднує функціонал класичного подкасту і сервісу відеострімінгу.

«Із допомогою Roopor можна створювати власні аудіотрансляції з лекцій, музичних концертів, інтерв’ю, подій, а також приєднуватися до стрімів інших користувачів», – розповів співзасновник стартапу Антон Гребенніков.

Проект обійшов 6 тисяч конкурентів і став єдиним переможцем з країн СНД та Східної Європи.

До свого 90-річчя великий світовий рекламний холдинг Publicis Group оголосив конкурс діджитал-проектів та стартапів Publicis90. 90 проектів, що подолали триетапний відбір і мають найвищі шанси бути реалізованими і затребуваними на ринку, отримали інвестиції в розмірі від 10 до 500 тисяч євро та менторство з боку Publicis Group.

Зараз команда стартапу Roopor тестує і допрацьовує прототипу програми.

Нагадаємо, раніше український соціальний стартап здобув перемогу в європейському конкурсі.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *