Не знімати із ранку до ночі: Vogue вкотре відзначив популярність українських вишиванок

Журнал Vogue вкотре відзначив популярність українських вишиванок у світі моди. Цього розу про цей феномен журналісти «біблії моди» розпитали українську дизайнерку Юлію Магдич, пише VIDIA.

«Усі хотіли [після Революції Гідності] підкреслити свій патріотизм. Найпростішим способом було носити вишиванку. В Україні тепер є традиція одягати вишиванку по п’ятницях — це абсолютно нова традиція. Це почалося через 4-5 місяців після революції у великих компаніях», — говорить Юлія Магдич.

Вона запустила власну лінію одягу приблизно в той самий час — після того, як друзі почали позичати одяг з її великої колекції вінтажних вишиванок.

«Її власна барвиста колекція, на якій представлена вишивка від польових квітів до чудернацьких співочих птахів, зроблена так, щоб її можна було носити від ранку до ночі. Пара підборів миттєво перетворює її сукні з повсякденних на вечірні», — пише Vogue.

Юлія Магдич є першим українським дизайнером, чий одяг представлений у Selfridges.

А нещодавно вишитою сукнею її авторства похвалилася у Instagram відома актриса та співачка Келлі Осборн, донька знаменитого рокера Оззі Осборна.


Нагадаємо, раніше журнал Vogue відзначив, що після подій Майдану українська індустрія моди пережила власну революції — модним стало все  Made-in-Ukraine.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *