Вартість національного бренду України збільшилась на 39%, завдяки чому у …
Вартість національного бренду України збільшилась на 39%, завдяки чому у цьому році він став третім серед тих брендів країни, які зростали найшвидше. Такий висновок міститься у звіті щодо стану національних брендів, опублікованому нещодавно відомою міжнародною організацією Brand Finance, яка уже двадцять років веде оцінку вартості комерційних та національних брендів.
У звіті відзначається, що цього року Україна продемонструвала відносну стабільність і користувалась меншою (негативною) увагою засобів масової інформації, незважаючи на те, що її економіка залишалась вразливою внаслідок подальшого протистояння з Росією. Відзначається, що показники сили бренду для безпеки виросли на 18,2%, разом з цим відбулось підвищення оцінки якості життя на 11.4%, а також суттєве поліпшення здатності країни зберігати свій найталановитіший кадровий потенціал.
На мою особисту думку зміни, яких нам поки що вдалось досягти, ще не є достатньо відчутними. Але якщо незалежні експерти вбачають позитивні тенденції – це уже великий плюс. В даному випадку – індекс вартості національного бренду тісно корелює з привабливістю країни для прямих іноземних інвестицій. А інвестиції – один з найважливіших важелів, який може дозволити нам досягти цілі – забезпечити стале економічне зростання України. Що ж, такі сигнали стимулюють працювати ще активніше.