Служба зайнятості стає ближче до клієнтів

Враховуючи виклики сучасності, служба зайнятості пройшла певні кроки в удосконаленні своїх послуг населенню, відповідаючи на загрози, які відбуваються у сфері зайнятості населення.       

Використовуючи наявні ресурси та внутрішні резерви, створено та впроваджено сучасні інформаційні технології, онлайн-ресурси, що об’єднали в собі онлайн-розробки та нововведення: відеорезюме, відеопрезентації вакансій, онлайн-співбесіди, дистанційний формат навчання безробітних.

На сьогодні робота щодо удосконалення Служби зайнятості триває.

Так, з січня 2017 року запрацював унікальний сервіс з електронних послуг для осіб, що шукають роботу та безробітних. За допомогою Інтернету можна зарезервувати час індивідуального прийому до фахівця без попереднього відвідування центру зайнятості. 

На порталі Державної служби зайнятості www.dcz.gov.ua громадянам України через рубрику «Електронні послуги» стала доступна функція «Електронна черга реєстрації безробітних» http://www.dcz.gov.ua/EReception/#/about.

Таким чином, громадяни можуть зарезервувати час для отримання консультацій:

спеціаліста з працевлаштування (консультації з працевлаштування, реєстрації у центрі зайнятості, щодо тимчасової зайнятості); спеціаліста з професійної інформації (консультації щодо вибору професії); спеціаліста з профорієнтації (консультації з питань професійної орієнтації; професійного навчання); юрисконсульта (юридичні консультації).

Пріоритетними засадами подальшого розвитку служби є спрощення обміну інформацією між службою та населенням шляхом використання сучасних ресурсів та дистанційних форм надання послуг.

Інформація підготовлена Донецьким обласним центром зайнятості

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *