RIGEL: 2 поспіль нелегальних судозаходи в порт Керч

Судно RIGEL (IMO: 7636767, прапор: Togo, дедвейт: 3761 t, збудоване у 1979 р.) другий раз заходить у закритий українською владою порт Керч за вантажем соняха. Фіксуємо порушення.

mv RIGEL, таймшит січень – лютий 2017 (час місцевий)

Вихід з порту Текірдаг 27 січня об 11:13 UTC+3
Зайшло в Керчинську протоку 4 лютого о 5:17 UTC+2
Зайшло в порт Керч 5 лютого о 19:39 UTC+2
——-
Ошвартовка в бухті Рибпорту біля причалу № 3
Завантаження насіння соняха 2’000 тонн
——-
Вихід з порту Керч 15 лютого о 15:28 UTC+2
Зайшло в протоку Босфор 18 лютого о 0:43 UTC+3
Позначка VTC контролю Босфор 18 лютого о 1:27 UTC+3
Зайшло в порт Бандірма 20 лютого о 17:07 UTC+3
Розвантаження
——-
Вихід з порту Бандірма 21 лютого о 15:09 UTC+3
Перехід у баласті порт Керч
Захід в порт Керч 26 лютого о 0:54 UTC+2
Ошвартовка в бухті Рибпорту біля причалу № 3
Завантаження насіння соняха 2’200 тонн

Отже, перший захід відбувся 5 лютого 2017, судно прийшло в Керч вранці і стало біля причалу № 3 в Рибному порту.

У цей час Керч-Єнікальська протока в районі моста, що будується, була скована льодом, багато суден стояли в протоці і чекали на льодокольний супровід, про що ми писали у статті ALTERA 1: небезпечні маніпуляції у складній льодовій ситуації біля Керчі

Траєкторія заходу судна в Рибний порт Керчі, який перебуває під контролем окупантів.   RIGEL порушив адміністративний кордон України, члени екіпажу стали поплічниками окупантів, здійснюючи разом з ними незаконне судноплавство в закритому кримському порту.

15 лютого судно вийшло з порту Керч і вирушило до берегів Туреччини. Зауважимо, що завантаження тривало 10 днів, що дуже довго для такого виду портових робіт, зазвичай судно перебуває в порту до 3 діб. Економічно не вигідно так довго стояти на місці, оплачуючи портовий збір та інші витрати, за нормальної організації роботи намагаються уникати таких простоїв.

На скріншоті виходу з порту в Керч-Єнікальську протоку ми бачимо затор із суден, що виник через льодову проблему.

Як порт-призначення судно-порушник вказало турецький порт Бандірма, куди треба доправити вантаж – 2000 тонн насіння соняха.

17 лютого суховантаж підходить до Босфору.

19 лютого судно-порушник стало на рейд порту Бандірма.

20 лютого зайшло в порт на розвантаження.

А вже 21 лютого о 15:09 UTC+3, менш як через добу, суховантаж RIGEL, вивантаживши 2000 тонн насіння соняха, вирушив у баласті назустріч новому порушенню, маючи намір здійснити ще один незаконний судозахід в порт Керч.

Після виходу з Босфору судно відключає AIS.

Включається транспордер уже в Керч-Єнікальському каналі.

Захід судна в Рибний порт вночі 26 лютого.

Ми отримали фотографії судна, що незаконно перебуває в Керченському морському рибному порту, вони є ще одним доказом факту незаконного судозаходу судна RIGEL і будуть передані в правоохоронні органи України. Тут вони використані в колажі у верхній лівій частині зображення.

Продовжуємо спостерігати за суховантажем RIGEL, порушником Державного Кордону України. Далі буде.

Катерина Яресько

Інформація підготовлена спеціально для сайту InformNapalm.org. При повному або частковому використанні матеріалу активне посилання на автора і статтю на сайті обов’язкове.
(Creative Commons — Attribution 4.0 International — CC BY 4.0 )

Щоб оперативно отримувати сповіщення про нові розслідування InformNapalm, підписуйтеся на сторінки нашої спільноти у соцмережах Фейсбук та Твіттер.

Закликаємо читачів активно ділитися нашими публікаціями в соціальних мережах. Винесення матеріалів розслідувань в публічну площину здатне переломити хід інформаційного та бойового протистояння.

 

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *