Стрес і способи регуляції емоційного стану
Психологи БФ «Карітас Харків» у рамках проекту «Забезпечення основних потреб постраждалих від конфлікту на Сході України» (GMFA) провели для
учнів 7 класу загальноосвітньої школи № 50 просвітницький захід на тему «Стрес і способи регуляції емоційного стану».
Міні-тренінг був спрямований на розширення репертуару конструктивних способів поведінки учнів у складних життєвих ситуаціях і формування
адаптивного ставлення до життя, стресостійкості. На міні-тренінгу учні могли розібратися, що ж таке стрес і який він має вплив на людину.
Стрес у школі можуть викликати найрізноманітніші причини – обмеженість часу, велика кількість справ, проблеми в стосунках із викладачами, ситуації оцінки, труднощі в опануванні матеріалу та інше.
Школярі обговорили вплив стресу й занурення в різні неефективні стани, у яких важко діяти успішно та приймати правильні рішення.
Важливим моментом для учнів стало обговорення симптомів переживання стресу.
Під час групової роботи діти могли оцінити їх і зрозуміти, як можна допомогти своїм одноліткам у складних життєвих обставинах. Захід проходив дуже активно та емоційно. Адже його тема виявилася для дітей вкрай актуальною