Відновлення доріг: В області розпочався ямковий ремонт пневмо – струменевим методом
Поряд із традиційним методом ліквідації ямковості, тобто із застосуванням гарячого асфальтобетону, на автодорогах Донеччини розпочався й ямковий ремонт пневмо-струменевим методом. Цієї весни перша «струменева» спецтехніка вийшла на боротьбу з руйнуваннями, що утворилися впродовж зими та весняної відлиги на проїзній частині автодороги загального користування державного значення Н-20 Слов’янськ – Донецьк – Маріуполь, км 5+000-км 5+800.
11 квітня вказаним методом було ліквідовано 105 м2 ямковості на ділянці Краматорськ – Слов’янськ. Для усунення руйнувань пневмо-струменевим методом, передусім на дорогах державного значення, ДП «Донецький облавтодор» укладено договір субпідряду з ТОВ «Славдорстрой».
Нагадаємо, дорожники нарощують темпи ліквідації ямковості: у квітні облавтодор, на замовлення Служби автодоріг, має відремонтувати близько 50 тис. м2 покриття автошляхів загального користування державного та місцевого значення. Як і торік, левову частку робіт буде виконано гарячими асфальтобетонними сумішами: будматеріал постачають п’ять АБЗ облавтодору, розташовані у Великій Новосілці, Нікольському, Покровську, Бахмуті та Лимані.
Додамо, що пнемо-струменевий метод вважається ефективним способом ліквідації ямковості. Одна дорожня машина (з робочим «органом» – пневмо-гідравлічною гарматою) поєднує кілька операцій, що значно спрощує технологічний процес. На місці укладання виконуються роботи: з очистки вибоїн та тріщин; приготування та змішування бітумних емульсій із щебенем; заповнення вибоїн та тріщин сумішшю під стисненим повітрям; ущільнення щебеню, змішаного з емульсією, без додаткових ущільнюючих машин (котків). Ямковий ремонт струменевим методом асфальтобетонного покриття виконується при глибині ям (вибоїн, тріщин, просадок тощо) до 5 см, при температурі повітря не нижче +5 °С (за нижчих температур використовується додаткове зимове обладнання).
Служба автомобільних доріг у Донецькій області звертається до водіїв з проханням бути максимально пильними за кермом – виконувати вимоги Правил дорожнього руху! Обережно об’їжджати ділянки, на яких тривають ремонтні роботи та які позначені попереджувальними, заборонними та наказовими дорожніми знаками: 1.37 «Дорожні роботи», 3.29 «Обмеження максимальної швидкості» та 4.7/4.8 «Об’їзд перешкоди з правого/лівого боку»!
Довідка
За інформацією Укравтодору, стан доріг в Україні після минулої зими є найгіршим за останні роки. Протягом зимового періоду метеорологами було зафіксовано 53 переходи через нуль градусів, – коливання температур згубно позначилося на стані автомобільних доріг. За результатами обстеження автодоріг загального користування та маршрутів, визначених Службою для оптимізації транспортних потоків в об’їзд тимчасово непідконтрольної території, загальна площа ураження асфальтобетонного покриття новоутвореними деформаціями, що виникли під час зими та весняної відлиги, становить 165 тис. м2.
На території Донеччини роботи з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автодоріг загального користування виконує ДП «Донецький облавтодор» ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» – підприємство, з яким за результатами відкритих торгів Службою автодоріг укладено договір підряду на 2017 рік.
Прес-служба САД у Донецькій області