Компанія, яка відмовилась перевозити українців по безвізу, вибачилась

Автобусний перевізник Ecolines відреагував на скандал через недопуск на рейс пасажирів с біометричними паспортами.

На своїй сторінці у Facebook компанія приносить вибачення та обіцяє, що такі випадки більше не повторяться, передає Новое время.

“Ми офіційно повідомляємо, що провідник припустився помилки, виконуючи свої обов’язки. Правила безвізового режиму діють досить короткий час, відсутність досвіду і спричинила некомпетентну поведінку провідника під час посадки на рейс Київ-Варна (24.06.17)”, – йдеться у повідомленні.

У компанії наголосили, що не мали на меті перешкоджати громадянам України користуватись безвізовим режимом.

“Щоб подібні випадки не траплялись у майбутньому, компанією буде посилено навчання та інструктаж провідників щодо документів, які дозволяють перетин кордонів в рамках безвізового режиму”, додали в Ecolines.

Компанія наразі намагається зв’язатись з пасажирами, яким відмовили у перевезенні, для обговорення надання компенсації за невикористану поїздку.

Нагадаємо, 25 червня компанія Ecolines відмовила у перевезенні на рейсі до Болгарії чотирьом українцям, які планували скористатися безвізовим режимом.

За словами родички пасажирів, провідниця на запитання про дію безвізового режиму між Україною та ЄС, заявила: «У нас свої закони».

Нагадаємо, безвізовий режим із країнами Шенгенської зони почав діяти 11 червня.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *