Як пізнати світ емоцій?

З народження, дитина поринає в світ цікавих вражень і різноманітних емоцій. Емоційний стан дитини, багато в чому залежить від родини в якій вона зростає, а розуміння свого настрою, переживань, емоцій, не виникає само собою. Тут потрібен дорослий, який стане провідником у барвистий світ почуттів і переживань. Задача дорослого, познайомити дитину зі світом емоцій і допомогти навчитися привласнювати їх собі. І так, починається розвиток емоційного інтелекту дитини.

Емоційний інтелект – це здатність людини, розуміти власні емоції і настрій, вміння керувати ними, а також здатність розуміти емоції, бажання та настрій інших людей.

Насправді, емоційний інтелект формується щодня, і мама і тато можуть дуже просто цьому сприяти.

Як це робити?

  • Допомагати дитині розуміти те, що вона переживає.
  • Давати ім’я тим емоціям, які проявляє дитина: «Я бачу, що ти  радієш», «Напевно, ти засмутився!?»…

  • Називати свої власні емоції, не ховаючись за маскою ідеального настрою.
  • Адже, ви живі люди і маєте право як на позитивні так і негативні емоції. Пізнаючи, емоції своїх батьків, дитина з легкістю навчиться розпізнавати емоції інших людей.

  • Зворотній зв’язок.
  • Розуміючи емоційний стан вашої дитини на якусь ситуацію, дитині буде корисно побачити вашу власну емоційну реакцію. Причому, ваші емоції можуть бути як схожі, так і протилежні. Це дає розуміння того, що одна ситуація, може викликати різні емоції у людей.

  • Створіть «Скарбничку емоцій»
  • Поповнюйте її малюнками дитини, які будуть характеризувати різні емоції.

  • Приймайте емоції своєї дитини.
  • Кожна людина, має право на емоції. Не лякайтеся того, що дитина сумує або злиться.

    Розвиток емоційного інтелекту, є не менш важливим ніж розумовий розвиток. Бо з самого дитинства ми вчимося будувати відносити з оточуючими і розуміти власний внутрішній світ.

    Творімо емоційно-свідоме суспільство разом!

     

     

     

    Джерело

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *