Відбудова мостів: триває огляд перехідних об’єктів капремонту на 2018 рік

На Донеччині продовжується огляд мостових переходів, капітальний ремонт яких перенесено на поточний рік. Як повідомлялось раніше, до початку нового ремонтно-будівельного сезону на перехідних об’єктах, за участю представників Служби автодоріг (замовника робіт), проектувальних інститутів та підрядних організацій, відбуваються робочі наради щодо подальшого виконання робіт.

Зокрема, на завершальному етапі знаходяться роботи з комплексного відновлення мосту через несудноплавну річку Сухі Яли, поблизу с. Костянтинопіль Великоновосілківського району, на а/д Н-15 Запоріжжя – Донецьк, км 160+937.

Нагадаємо, штучну споруду було побудовано у далекому 1979-ому році (з того часу капітальний ремонт не виконувався). Мостовий перехід мав дефекти, що виникли в результаті природного старіння матеріалів та механічних, фізико-механічних, теплотехнічних впливів у процесі експлуатації споруди. Торік мостовики (ТОВ «Впроваджувальне підприємство «Мост-1») виконали основні роботи з улаштування монолітної залізобетонної накладної плити (з наплавною гідроізоляцією) та монолітних тротуарів, посилення опор та прогонових будов, укладання нового двошарового асфальтобетонного покриття з верхнім шаром із щебенево-мастикового асфальтобетону, встановлення металевого бар’єрного та перильного огородження з антикорозійним захистом.

Цьогоріч підрядне підприємство має завершити роботи з укріплення конусів, улаштування системи водовідведення (з водовідвідними лотками та очисними спорудами), досипки та планування узбіч на підходах до мосту тощо.

Нагадаємо, минулого року на автодорозі загального користування державного значення Н-15 Запоріжжя – Донецьк, у межах Великоновосілківського району Донеччини, було розпочато комплексне відновлення (капітальний ремонт) п’ятьох мостів:

  • а/д Н-15 Запоріжжя – Донецьк, км 132+045, с. Піддубне (через суходіл, долина р. Мокрі Яли, рік будівництва – 1967, довжина – 51,18 пог. м), перехідний об’єкт на 2018 рік;
  • а/д Н-15 Запоріжжя – Донецьк, км 140+605, с. Комар (через суходіл, рік будівництва – 1969, рік реконструкції – 1976, довжина – 6,00 пог. м), перехідний об’єкт на 2018 рік (заміна малого мосту на водопропускну гофротрубу);
  • а/д Н-15 Запоріжжя – Донецьк, км 158+089, с. Костянтинопіль (через суходіл, рік будівництва – 1960, довжина – 6,00 пог. м), перехідний об’єкт на 2018 рік;
  • а/д Н-15 Запоріжжя – Донецьк, км 160+937, с. Костянтинопіль (через р. Сухі Яли, рік будівництва – 1979, довжина – 42,70 пог. м), перехідний об’єкт на 2018 рік;
  • а/д Н-15 Запоріжжя – Донецьк, км 164+440, с. Улакли (через суходіл, рік будівництва – 1968, рік реконструкції – 1978, довжина – 6,48 пог. м), об’єкт 2017 року (роботи завершено).

Найдовша штучна споруда (км 132+045) розташована через суходіл (долину р. Мокрі Яли) поблизу с. Піддубне. Як повідомлялось раніше, за результатами інженерно-геологічних вишукувань, незважаючи на відсутність водотоку, фундаментні частини мосту, побудованого у 1967-ому році на підтопленій території, потребували захисту від агресивної дії ґрунтових вод. Окрім робіт із ремонту мостового полотна, проект передбачає посилення фундаменту опор і відновлення захисного шару бетонних поверхонь для захисту споруди від агресивного впливу атмосферних опадів.

Торік мостовиками (ТОВ «Олександрія Кепітал») було виконано роботи з посилення берегових і проміжних опор, улаштування (по одній смузі руху) монолітної залізобетонної плити (з наплавною гідроізоляцією) та монолітного тротуару, укладання асфальтобетонного покриття з верхнім шаром із щебенево-мастикового асфальтобетону.

Нагадаємо, у 2017 році на Донеччині було відремонтовано 52,3 км автодоріг загального користування державного та місцевого значення, у тому числі 8 штучних споруд (мостів і шляхопроводів); в експлуатацію введено 25,4 км автодоріг.

Перелік об’єктів капітального та поточного середнього ремонту на 2018 рік (за бюджетною програмою 3111020)

Покращення стану М-03 Київ – Харків – Довжанський (за бюджетною програмою 3111120)

Прес-служба Служби автомобільних доріг у Донецькій області

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *