Узбіччя Віма Вендерса
Узбіччя Віма Вендерса
1 жовтня 2015
Останнє оновлення: 12:29
Виставка фотографій Віма Вендерса “Капсули часу. На узбіччі” зібрала роботи режисера, що зроблені у Німеччині та США.
Виставка фотографій Віма Вендерса “Капсули часу. На узбіччі” зібрала разом роботи, зроблені режисером у Німеччині та США. (“Споглядання”, Денвер, штат Колорадо, 1982)
У пронизливих фотографіях безлюдних пейзажів Вендерс досліджує теми руху та подорожі, так само як і пам’яті, часу, втрати й ностальгії. (Поштове відділення, Ціско, штат Техас, 2003)
“Я бачу себе інтерпретатором, перекладачем, якщо бажаєте – то і вартовим історій, які ці місця розказують мені”, – каже пан Вендерс. (Ліс у Бранденбурзі, 2014)
“Дорога зробила мене тим, ким я є. Я став режисером, коли виявив, що фільми-подорожі – це мій жанр. Я відчув себе ніби риба у воді, коли дізнався, що є фільми, які справді змушують тебе почуватися так, ніби ти подорожуєш”. (Ковбойський бар, Париж, штат Техас, 2001)
“Як для фотографа, для мене є ще більшим очевидним, що моє основне покликання – знаходити місця, де я раніше ніколи не бував”. (Виробництво квашеної капусти, 2006)
Фотографії роздруковані для виставки на величезних полотнах – до 3-4 метрів у ширину. (Спаржеве поле, 2014)
“Я хочу, аби люди занурилися у мої місця, щоб вони стояли там зі мою і були так само вражені, як був і я”, – каже Вім Вендерс. (Річка Ельба неподалік Деміца, Німеччина, 2014)
“Оскільки я не можу перемістити людей у ті місця світу, які я знайшов і полюбив, фотографія дає мені змогу перемістити ці місця до людей”. (Ресторан для автомобілістів, Марфа, штат Техас, 1983)
Ця панорама, що завширшки у 4,5 метра, зображує епічний пейзаж американського Заходу – місцини, яку Вендерс широко і детально досліджував як у своїх фото, так і у фільмах. (На узбіччі, 2015)
“Думаю, у Америці мені відкрилися очі, і “американський пейзаж” загалом став надзвичайно привабливим для мене, і як для фотографа, і як для режисера”, – пояснює Вім Вендерс. (Поштові скриньки, штат Монтана, 1977)
Це фото зроблене у Монреалі під час зйомок нового фільму Віма Вендерса “Все буде добре”, що вийде у 2015 році, із Джеймсом Франко та Шарлоттою Ґенсбур у головних ролях.
Ця фотографія зображує Потсдамську площу в Берліні після падіння Берлінського муру у 1989 році, проте до відновлення. Після спорудження Берлінського муру так званий Вайнхаус Хут – будинок у центрі фото – стояв сам-один з боку Західного Берліну у безпосередній близькості до стіни.
“Напевне, моя відсутність у Німеччині протягом 15 років дала мені можливість побачити усі ці місця тими ж широко розплющеними очима. У цих пейзажах – німецьких чи американських – я досі шукаю сліди цивілізації, історії чи людей”, – пояснює пан Вендерс.
Виставка “Капсули часу. На узбіччі” Віма Вендерса проходитиме у галереї Blain|Southern в Берліні до 14 листопада 2015 року.