Відбулася нарада Департаменту фінансів ОДА на тему: «Особливості формування, затвердження та виконання місцевих бюджетів, з урахуванням положень ЗУ «Про добровільне об’єднання територіальних громад»
Стабільне функціонування та динамічний розвиток регіональних фінансів стає можливим завдяки застосуванню сучасних методів управління коштами місцевих бюджетів, що, в свою чергу, вимагає особливих підходів до якісного засвоєння нових знань спеціалістами системи місцевих фінансів. Проведення децентралізації зумовило потребу у якнайшвидшому опануванні фахівцями місцевих фінансових органів інноваційних знань щодо фінансових аспектів здійснюваних в державі реформ у бюджетній сфері та перевірці отриманих результатів.
Департаментом фінансів Донецької облдержадміністрації за участю керівників фінансових органів міських рад та райдержадміністрацій було проведено нараду з питання особливостей формування, затвердження та виконання місцевих бюджетів, з урахуванням положень Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад».
Нарада проводилась в форматі тренінгу та обговорень проблемних питань реформи за «круглим столом». Основне навчальне навантаження для керівників відповідних місцевих фінансових органів пройшло у форматі тренінгу з тематики: «Децентралізація: досвід та перспективи».
Тренінг ґрунтувався на індивідуальній та командній роботі за групами, та включав вхідний контроль у форматі тестових завдань, ситуаційну вправу, модерацію та «мозковий штурм».
Зазначене дозволило системно підійти до питання практичної реалізації реформи децентралізації, з урахуванням положень Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», з визначенням основних проблем, що можуть виникнути, та у процесі обговорення визначити можливі шляхи їх вирішення.
За інформацією Департаменту фінансів ОДА