Азовському судноремонтному заводу потрібен ефективний менеджмент і план розвитку – Жебрівський
Голова Донецької облдержадміністрації Павло Жебрівський сьогодні відвідав Азовський судноремонтний завод у Маріуполі, ознайомився з робочими потужностями підприємства і поспілкувався з колективом.
Одним із перших вирішених проблемних питань стала домовленість про виплату заборгованої зарплати працівникам заводу. «Говорили з міським головою Маріуполя. Вирішено, що близько 2 млн. грн. боргу погасить «Метінвест». Наскільки мені відомо, на судноремонтному заводі був передстрайковий стан, сьогодні до кінця люди отримають зароблені гроші», – наголосив голова Донецької ОДА.
Павло Жебрівський підкреслив, що його завдання як очільника області допомогти заводу в поверненні замовлень. Донедавна робити це було складно, оскільки підприємство знаходилось в оренді. Проте власник за 12 років довів його до плачевного стану.
«Тільки тиждень тому було прийнято судове рішення про дострокове розірвання договору оренди і повернення СРЗ у державну власність. Нині проходить аудит підприємства, щоб передати майно на баланс Фонду державного майна. Це тривала процедура, але ми вже зараз починаємо завантаження заводу. Протягом місяця сюди повинен зайти новий ефективний менеджмент і представити свій план модернізації», – повідомив Павло Жебрівський.
За його словами, він бачить 3 напрямки розвитку заводу.
«Перший – звернутися до Укроборонпрому, через який виділяються серйозні фінансові ресурси на вдосконалення і ремонт військової техніки. Чому ми БТР і БМП вимушені транспортувати в інші регіони, якщо реально їх приводити до ладу на донецьких потужностях? По-друге, є питання по Міністерства інфраструктури, звідти на завод також можуть надходити замовлення. І нарешті бачу експортний потенціал підприємства. Я особисто буду говорити з торговими представництвами. Це довгострокові проекти», – зазначив очільник області.
Він повідомив, що в 2016 році питання про приватизацію АСРЗ не стоїть. «Працездатний завод із замовленнями коштуватиме набагато дорожче. Зараз головне зберегти людей, а ще попрацювати над енергоефективністю величезних виробничих цехів. Останній найновіший верстат 1986 року випуску. Було фактичне заробляння коштів на державній власності. Тому тепер завод не є конкурентним на ринку. Потрібна програма розвитку, і ми над цим працюємо», – наголосив Павло Жебрівський.
Управління інформаційної політики та з питань преси облдержадміністрації