Українська мода в Нью-Йорку: одразу два бренди підкорили Велике яблуко
Одразу два українські бренди підкорили модні подіуми Нью-Йорка. 10 лютого відбувся показ українського бренду Anton Belinskiy, а 15 лютого дефілювали моделі в одязі від ANNA K.
ANNA K
Про свій досвід українські дизайнери розповіли Vogue.
Показ українського бренду Anton Belinskiy відбувся в рамках платформи з підтримки молодих дизайнерів VFiles, яка щосезону вибирає чотирьох учасників і надає їм можливість продемонструвати свою колекцію світовій пресі і модним експертам.
“Найбільше враження від нью-йоркського показу – це робота з командою VFiles, – розповідає Бєлінський. – Я приїхав один, а вони надали мені абсолютно все – стиліста, фотографів, моделей, візажистів, відео-групу, кравців, асистентів, а також забезпечили якісною піар-підтримкою”.
ANNA K вирушила на Тиждень моди з великою групою підтримки, а в самому Нью-Йорку її промо-кампанією займалося одне з найвпливовіших піар-агентств у світі моди Karla Otto.
Нова колекція ANNA K натхненна казкою “Гостя з майбутнього”, завдяки якій футуристичні мотиви в ній поєднуються з грайливими елементами на зразок ультракоротких спідниць, бантами і трапецієподібними сукнями.
Нагадаємо, український бренд Yulia Magdych, відомий завдяки своїм вишитим блузам і сукням в національному стилі, буде продаватися в легендарному лондонському торговому центрі Selfridges.