Українка запустила у США стартап із прокату брендових суконь

Українка у Нью-Йорку зробила бізнес на прокаті коктейльних і вечірніх суконь. Жанна Бабчук встигла попрацювати у сфері фінансових послуг, і, покинувши нецікаву роботу, з головою пішла у інший власний проект — Poshare — сервіс з оренди брендового одягу, пише НикLife.

Жанна переїхала в Нью-Йорк, коли їй було 19 років. І як пише дівчина, швидко усвідомила, що тут нелегко жити активним громадським життям з безперервними вечірками і офіційними заходами, маючи скромний бюджет. Тому тема ощадливості на власному досвіді не лише допомагала розставляти пріоритети у витратах, але й сприяла винахідливості. Так народилася ідея створити Poshare (posh + share). Тим більше, що аналогічний сервіс — RentTheRunway — став у США найкращим стартапом року.

Poshare.com дозволяє бережливим американкам самим орендувати або здавати одяг в оренду. Під час пілотного запуску проекту компанія співпрацювала з оптовиком у Нью-Йорку, в чиїх колекціях було більше 15 000 дизайнерських суконь за доступними цінами.

«Навіщо витрачати купу грошей на сукню, яку ви одягнете лише раз?», — таким є слоган стартапу українки.

Нагадаємо, українські стартапи запрошують на американське телешоу з пошуку інвесторів.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *