Український стартап отримав 100 млн євро на міжнародному конкурсі
Створений українською командою проект Roopor отримав золото на міжнародному конкурсі Publicis90 та винагороду в 100 млн євро інвестицій, передає Новое время.
Джерело: прес-служба проекту
Roopor – це додаток для запуску живих аудіотрансляцій одним кліком. Фактично, програма поєднує функціонал класичного подкасту і сервісу відеострімінгу.
«Із допомогою Roopor можна створювати власні аудіотрансляції з лекцій, музичних концертів, інтерв’ю, подій, а також приєднуватися до стрімів інших користувачів», – розповів співзасновник стартапу Антон Гребенніков.
Проект обійшов 6 тисяч конкурентів і став єдиним переможцем з країн СНД та Східної Європи.
До свого 90-річчя великий світовий рекламний холдинг Publicis Group оголосив конкурс діджитал-проектів та стартапів Publicis90. 90 проектів, що подолали триетапний відбір і мають найвищі шанси бути реалізованими і затребуваними на ринку, отримали інвестиції в розмірі від 10 до 500 тисяч євро та менторство з боку Publicis Group.
Зараз команда стартапу Roopor тестує і допрацьовує прототипу програми.
Нагадаємо, раніше український соціальний стартап здобув перемогу в європейському конкурсі.