Систему електронного документообігу АПУ впроваджено в Нацраді України з питань телебачення і радіомовлення
Департаментом інформаційних технологій Адміністрації Президента України у Національній раді впроваджено автоматизовану систему електронного документообігу (СЕД), яка забезпечує електронний процес узгодження документів. Ця система дозволяє реалізувати концепцію «безпаперового діловодства».
Учасникам конкурсу, який провів департамент ІТ між державними організаціями для реалізації цього проекту та розробки системи електронного документообігу, було запропоновано дати відповіді на низку запитань, на основі аналізу яких з-поміж 12 претендентів було обрано двох замовників, зокрема і Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення.
Заступник Глави Адміністрації Президента України, секретар Національної ради реформ Дмитро Шимків зауважив, що загалом Національній раді було надано повний спектр робіт – від підготовки внутрішньої інфраструктури органу до розгортання рішення та введення в експлуатацію. Зокрема, були проведені підготовка інфраструктури для розгортання рішення; впровадження рішення в інформаційне поле державної установи; адаптація рішення під особливості роботи державної установи; розширення функціональності рішення; інтеграція з іншими системами; надання консультацій та навчання.
«З моменту початку роботи над системою електронного документообігу фахівцями Адміністрації Президента України пройшло понад 1,5 роки. З того часу ми не лише запустили систему в АПУ, але й безкоштовно запропонували передати її будь-якій державній структурі в країні», – сказав Дмитро Шимків.
За його словами, паралельно, силами внутрішньої команди Адміністрації система електронного документообігу пережила кілька етапів оновлення та доопрацювання. «І тепер ми можемо констатувати її повну відповідність потребам та можливостям українських державних установ та підприємств. Нацрада з питань телебачення та радіомовлення – не перша організація, яка ухвалила рішення про використання СЕД. Ми маємо достатньо позитивних відгуків про систему, і пропонуємо її до використання усіма бажаючими держустановами», – наголосив Дмитро Шимків.
Член Національної ради Валентин Коваль зауважив: «Впроваджувана система є досить проста і зрозуміла для користувачів. У ній відображені та враховані всі особливості документообігу Національної ради. Система максимально пришвидшує роботу з документами, забезпечує фіксацію всіх дій з документами і автоматизацію робочих процесів. У Національній раді пройшло успішне тестування системи, проведено низку тренінгів для працівників, що ще раз продемонструвало всі переваги системи і зручність у користуванні».
Завдяки впровадженню цієї системи національний регулятор у сфері телерадіомовлення переходить до автоматизації основних процесів діловодства, аби максимально скоротити часові витрати на виконання обов’язкових завдань. Це дозволить поліпшити внутрішню і зовнішню комунікацію та слугуватиме поглибленню відкритості й прозорості конституційного органу.