ALTERA1 & MAESTRO: танго під місяцем у хвилях Середземного моря

Судно “ALTERA 1” (IMO: 8012114, тоннажність 4852 метричні тонни, збудоване у 1969 р.), в умовах складної льодової ситуації завантажило контрабандний газ в Керчі з порушенням правил безпеки судноплавства, зокрема, встановлені т. зв. капітаном порту Керч, далі зі ще одним порушенням пройшло протоку Босфор, коли агент, обдуривши турецьку владу, вказав, що судно йде з російського порту Темрюк, проминуло Дарданелли і вийшло в Середземне море. Тут його піджидав у бухті біля південного узбережжя Туреччини такий самий танкер MAESTRO з порожніми трюмами. Вони зустрілися і майже добу провели разом на хвилях Середземного моря біля острова Кіпр, а потім у місячному сяйві розійшлися у різні боки. Правда, схоже на романтичну історію? Та, на жаль, життя куди прозаїчніше, і ми це вам зараз покажемо.

Для початку узгоджені дії двох танкерів представимо з допомогою анімації.

А тепер будемо розбиратися. Поведінка цих двох танкерів була підозрілою. Обоє не раз порушували Державний Кордон України, перебуваючи в санкційному списку США за судозаходи в Сирію, тому ми уважно вивчали їхні узгоджені переміщення, таймшит – shipid, маніпуляції з AIS, будували графіки і навіть, як бачите, використали анімацію.

Поки ALTERA 1 йшла з Керчі, MAESTRO, вказавши порт заходу Александрія, туди не пішов, а з виключеним транспордером, як ми припускаємо, розвантажився на сирійському терміналі Banias, після чого вирушив у турецьку бухту Аккую на південному узбережжі Туреччини, куди прибув опівночі з 20 на 21 лютого.

Пунктиром показана траєкторія руху танкера, зроблена за розрахунками можливого курсу.  Ми не знаємо інших терміналів, куди могло б це судно дійти за цей проміжок часу, тому версію з відвідинами Сирії вважаємо єдиною можливою.

ALTERA 1 прийшла на місце зустрічі неподалік від Кіпру прямісінько з Мармурового моря.

Траєкторія руху MAESTRO.

Судна розходяться.

Після прощання MAESTRO, обігнувши Кіпр, виключив транспондер і таємно повторно відвідав сирійський газовий термінал для розвантаження газу, який «раптово» утворився в його трюмах.

  

У роботі транспордерів двох суден була перерва – майже доба, до цього вони були на відстані 10 морських миль один від одного. Після такої от зустрічі MAESTRO повторно побіг в сторону сирійського газового терміналу, а ALTERA 1 вирушила назад, зараз вона перебуває в Мармуровому морі. Звісно, наші розслідування, хоч і досить переконливі, ґрунтуються на великій кількості даних, але вони, все-таки, містять наші міркування і припущення. Зафіксувати ці порушення мають правоохоронні органи Туреччини, через бездіяльність яких такі бізнесмени-махінатори мають можливість порушувати закон.

Катерина Яресько

Початок історії:

ALTERA 1: небезпечна клоунада у виконанні старої леді

ALTERA 1: стара леді повертається

ALTERA 1: фокуси з осіданням

ALTERA 1: небезпечні маніпуляції в складній льодовій ситуації біля Керчі

Переклад на англійську мову:
ALTERA 1: dangerous theatrics performed by an elderly lady

Переклад на турецьку мову:
ALTERA 1. Уasadışı deniz nakliyatı durdurmak lazım

Інформація підготовлена спеціально для сайту InformNapalm.org. При повному або частковому використанні матеріалу активне посилання на автора і статтю на сайті обов’язкове.
(Creative Commons — Attribution 4.0 International — CC BY 4.0 )

Щоб оперативно отримувати сповіщення про нові розслідування InformNapalm, підписуйтеся на сторінки нашої спільноти у соцмережах Фейсбук та Твіттер.

Закликаємо читачів активно ділитися нашими публікаціями в соціальних мережах. Винесення матеріалів розслідувань в публічну площину здатне переломити хід інформаційного та бойового протистояння.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *