До половини жінконенависницьких твітів пишуть жінки

Як з’ясували дослідники, до половини женоненависницький повідомлень в соціальних мережах залишають самі жінки.

Упродовж трьох тижнів фахівці аналітичного центру “Демос” підраховували частоту використання слів “повія” і “проститутка” як найбільш яскравих індикаторів женоненависницький висловлювань.

За цей час науковці виявили 10 тисяч образливих твітів, опубліковані 6500 унікальними користувачами із Британії.

“Проявам ненависті не повинно бути місця у нас”, – сказала представник Twitter із питань безпеки Кіра О’Коннор, коментуючи результати дослідження на прохання BBC.

“На додачу до наших інструментів контролю користувачів, наприклад блокування, заглушення користувача або скарги на той чи інший твіт, ми працюємо із представниками громадянського суспільства і експертами, щоб зрозуміти, що можна зробити з наявної проблемою”, – додала вона.

Дослідження, проведене в 2014 році на прохання косметичної компанії Dove, показало, що понад п’ять мільйонів негативних твітів були присвячені темі краси і зовнішнього вигляду. Чотири з кожних п’яти таких твітів надсилали жінки.

В останні роки поліція ставиться до цього питання дедалі серйозніше, і деякі інтернет-тролі вже отримали відчутні тюремні терміни за свої публікації. Частина з них публічно вибачилися перед жертвами.

“Повернімо собі інтернет”

Тим часом низка британських парламентаріїв шукають способів розв’язати проблему зростання агресивної риторики в соцмережах і намагаються знайти методи зниження кількості образ в інтернеті.

Вони розгорнули агітаційну кампанію під гаслом “Повернімо собі інтернет”, а також відкрили онлайн-форум для обговорення того, як зробити всесвітню мережу менш агресивною.

Депутати сподіваються таким чином скоротити число сексистських, расистських і гомофобних публікацій. При цьому, запевняють вони, про запровадження якоїсь інтернет-поліції або цензури не йдеться.

“Звичайно, ніхто не знає, як правильно розв’язувати це завдання. Зрозуміло, якщо йдеться про інтернет-нападки, що носять кримінальний характер, наприклад про загрозу зґвалтування, поліція повинна вживати заходів. Але що має входити в обов’язки всіх інших? Яких додаткових заходів повинні вживати власники різних соціальних платформ?” – запитує британський парламентарій Юветте Купер в розмові з BBC.

Вона пропонує публіці висувати свої пропозиції або запити на обговорення в ході кампанії.

Let’s block ads! (Why?)

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *