Фахівці з профорієнтації поглиблювали знання та відточували вміння роботи і спілкування з клієнтами служби зайнятості

25 квітня тривало навчання фахівців з профорієнтації міських та районних центрів зайнятості Донецької області щодо підвищення рівня обслуговування шукачів роботи та роботодавців, в тому числі із застосуванням сучасних інформаційних технологій.

Навчальна програма тренінгу включала рекомендації щодо ведення документації та планування роботи спеціалістів, вчила виділяти основні акценти в профорієнтаційній діяльності в умовах антикризового регламенту на засадах рекрутингу, торкнулася техніки складання сучасного резюме, в тому числі цифрованого та відео-резюме, та його подальшого розповсюдження з урахуванням всіх засобів комунікації.

Підвищення знань також торкнулося змін у законодавчих та нормативних документах з питань організації профорієнтаційної роботи та застосування сучасних стратегій та інструментів діяльності. Заняття були спрямовані на стимулювання та сприяння активної позиції клієнта щодо професійної зайнятості, зокрема підтримка підприємницьких ініціатив та формування бізнес мислення населення, шляхом використання сучасних онлайн-платформ. Особливу увагу було надано питанню профорієнтації молоді та її позиції на ринку праці.

Наприкінці навчання всі фахівці отримали відповідні сертифікати, пройшовши контроль знань з отриманої інформації у вигляді тестових завдань.

Саме завдяки високому професіоналізму та кваліфікаційному рівню спеціалістів служби зайнятості стає можливим надання якісних соціальних послуг своїм клієнтам відповідно до їх індивідуальних потреб та досягнення тривалих позитивних результатів.

Інформація підготовлена Донецьким обласним центром зайнятості

Джерело