Розгляд звернень громадян – пріоритетний напрямок діяльності податківців Донеччини

Робота із зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямків в діяльності Головного управління ДФС у Донецькій області. Основні питання, які порушують мешканці Донеччини в письмових запитах є проведення контрольно-перевірочної роботи та сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, роз’яснення податкового законодавства, реєстрація та облік платників, інформування про ухилення від сплати податків.

Так, за 6 місяців поточного року до фіскальної служби надійшло 242 письмових звернення громадян, що на 24 звернення або на 11% більше, ніж за відповідний період 2016 року. Зокрема, у червні 2017 року надійшло 24 письмових звернення громадян.

З початку року розглянуто 220 письмових звернень, за їх результатами:

– на 187 звернень надано відповідні роз’яснення;

– 9 звернень вирішено позитивно;

– 7 звернень направлено на розгляд за належністю до інших органів;

– 7 звернень повернуто авторам, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;

– в 1 зверненні відмовлено у задоволенні;

– 9 звернень не підлягало розгляду.

Усі звернення розглянуті ґрунтовно та якісно, без порушення термінів.

Крім того, з початку року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області та територіальних органів проведено 33 прийоми громадян, у тому числі 16 виїзних, що складає майже 48,5% від загальної кількості.

Звертаємо увагу громадян, що вони також мають можливість потрапити на особистий прийом до керівництва як на районному, так і на обласному рівні, згідно із затвердженими графіками прийому.

Ознайомитись з графіком особистого прийому громадян керівництвом Головного управління ДФС у Донецькій області на 2017 рік можна за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/kontakti-/ .

ГУ ДФС у Донецькій області

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *