Кількість дітей з тимчасово непідконтрольних територій, які навчаються …

Кількість дітей з тимчасово непідконтрольних територій, які навчаються дистанційно, зросла більш ніж на третину

Серед дітей з тимчасово непідконтрольних територій Сходу та анексованого Криму зростає попит на дистанційну освіту в Україні – не тільки у випускників шкіл, а й в учнів молодших класів.

Кількість дітей з тимчасово непідконтрольних територій, які навчаються дистанційно/на екстернаті, зросла більш ніж на третину. Зокрема, у Луганській області з 487 учнів у 2015-2016 навчальному році до 747 у 2016-2017 навчальному році.

Зараз у Міністерстві освіти і науки України напрацьовують удосконалення системи дистанційної освіти в Україні та спрощення системи вступу до вишів і ПТНЗ через освітні центри «Донбас-Україна» та «Крим-Україна». Також Міністерство проводить моніторинг якості освітніх послуг переміщеними вищими навчальними закладами.

Серед основних потреб дистанційної освіти:

• необхідність розробки і затвердження Положення про дистанційну освіту в середній школі (де передбачити навантаження і тарифікацію вчителів, які здійснюють дистанційне навчання, максимальну кількість учнів в класі тощо) та механізму контролю навантаження вчителя;

• необхідність корекції навчальних планів під потреби дистанційного навчання, запровадження в штатний розклад посади інженера-техніка, завуча, класного керівника, розробки механізму використання залишків освітньої субвенції на потреби дистанційного навчання;

• брак інформації на непідконтрольних, окупованих територіях про дистанційне навчання;

• недостатня кількість шкіл та класів, які здійснюють дистанційне навчання, тощо.

Нагадаємо, що цього року через освітні центри «Донбас-Україна» та «Крим-Україна» в українські виші вступило 1550 осіб – це на третину більше ніж торік.

За матеріалами Міністерства освіти і науки України

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *