НСМЕП чекає на оновлення та ребрендінг Про це сьогодні під час засідання, присвя…

НСМЕП чекає на оновлення та ребрендінг
Про це сьогодні під час засідання, присвяченого розвитку ринку платіжних систем у НБУ, заявив директор Департаменту роздрібних платежів Сергій Шацький.
“Якщо говорити про наші плани, то ми сподіваємося, що оновлена НСМЕП займе 25 – 30% ринку протягом наступних 2 – 3 років. Такі цифри є реальними, адже близько 90% транзакцій українськими платіжними картками відбуваються всередині країни”, – зауважив він.
Наразі НБУ працює над створенням привабливих умов для банків, які мають бажання приєднатися до НСМЕП.
“На мою думку, сьогодні у банків існує ціла низка суттєвих причин для роботи з нашою національною карткою – це і відкриття широких нових можливостей і перспектив щодо отримання додаткових доходів, і оптимізація витрат за рахунок меншого розміру страхового депозиту та середньозваженої вартості транзакції в НСМЕП порівняно з міжнародними платіжними системами”, – додав Сергій Шацький.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *