Культогляд: чи затьмарив “брекзит” фестиваль Гластонбері?

Легендарний британський фестиваль Гластонбері, боротьба з мобільними телефонами на концертах, скандальний кліп Кан’є Веста та провал другого “Дня незалежності” – про все це в культогляді західної преси.

Гластонбері та “брекзит”

“Обурливий пафос, магічні моменти та справжній емоційний зв’язок”, – так описує газета Guardian одну з головних музичних подій року у Британії – фестиваль Гластонбері, який відбувся цими вихідними.

За словами автора статті, цього року фестиваль вирізнявся атмосферою – в перший день чимало відвідувачів перебували у стані шоку через результати референдуму про вихід Британії з ЄС.

Не оминули коментарями цю подію і музиканти – від Деймона Албарна до групи The 1975. Щоправда, на готовність відвідувачів розважатися звістка про “брекзит” все ж не вплинула, каже музичний критик.

“Люди, які заплатили чимало грошей, щоб потрапити сюди, були ще рішучіше налаштовані добре провести час перед поверненням додому у невизначене майбутнє”, – пише видання.

Допомогли в цьому і хедлайнери, зокрема Адель з її баладами, які глядачі ще довго співали хором після завершення виступу, та добре знайомі публіці Coldplay, які завершували програму фестивалю.

“Можна висміювати Coldplay за вроджений музичний консерватизм та безсовісну гру на емоціях слухачів, але важко сперечатися з тим, що вони ідеально підходять до такої ситуації”, – резюмує критик.

Ні “айфонам” на концертах

Британська Daily Telegraph має гарні новини для музикантів, які вже неодноразово просили відвідувачів своїх концертів перестати записувати кожну хвилину виступу на мобільні телефони. Компанія Apple запатентувала технологію, яка може блокувати відео- та фотозйомку на гаджетах глядачів.

Для цього концертним майданчикам доведеться встановити спеціальний інфрачервоний передавач. Як результат, iPhone просто не дозволить своєму володареві вести запис. Є і інший варіант – фотографії зробляться розмитими та матимуть водяні знаки, а тому користувачі не захочуть ними ділитися, пояснює видання.

“Актор Бенедикт Камбербетч нещодавно попросив своїх фанів припинити записувати його виступ у “Гамлеті”, а поп-співачка Адель порадила одній зі своїх фанаток на концерті в Італії насолоджуватися виступом у реальному житті, а не через екран смартфона”, – коментує Independent.

Щоправда, є побоювання, що винахід використовуватимуть не тільки на концертах. Так, як зазначає видання, він цілком може стати в пригоді у країнах з “репресивним режимом”, адже тамтешні правоохоронці таким чином зможуть заважати громадянам документувати порушення своїх прав за допомогою відео.

“Шок” та “провокація”

Нова “провокація” Кан’є Веста – так називає новий кліп співака американська New York Times. Як розповідає газета, у “шокуючому” відео на пісню Famous співак разом зі своєю дружиною Кім Кардашіан з’являється у компанії фігур, які символізують оголених знаменитостей.

Газета називає 10-хвилинний кліп “вуайєристичним”, а сам співак вважає його “коментарем на тему слави”.

Особливої скандальності творінню додав той факт, що між багатьма зображеними у кліпі зірками відносини досить натягнуті – серед них Ріана зі своїм колишнім партнером Крісом Брауном, а також співак Ray J, який колись зустрічався з нинішньою дружиною Веста.

Але найбільше глядачі звернули увагу на присутність у відео зображення Тейлор Свіфт, з якою співак мав низку публічних скандалів, додає New York Times. Газета нагадує, що співачка, яка згадується у не надто приємному контексті в тексті пісні, була “принижена” змістом композиції.

“Сам пан Вест, який завжди кепкує зі своїх конкурентів та намагається залишити останнє слово за собою, висловив тільки вдячність. Відео завершується спеціальною подякою всім, хто показаний в кліпі”, – констатує New York Times.

“День незалежності” програє Дорі

Довгоочікуваний сиквел до культового фільму-катастрофи “День незалежності” не тільки не зміг наблизитися за касовими зборами до лідера прокату – мультфільму “В пошуках Дорі”, але й зазнав нищівної критики від оглядачів. Про це пише Daily Mail.

За словами видання, критики назвали “День незалежності: Відродження” не інакше як “ганьбою жанру блокбастерів”.

“Ідею фільму, яку Associated Press називає “до смішного тупою”, можна визначити так – що станеться, якщо через 20 років після свого вторгнення на Землю інопланетяни повернулися на кораблі завширшки 3 тисячі миль?”, – описує сюжет картини Daily Mail.

Газета наголошує, що критики вважають фільм нудним, діалоги невиразними, а головних героїв банальними. Хоч якась похвала дісталася лише виконавцю головною ролі Ліаму Хемсворту, але навіть це не допомогло залучити до показів більше глядачів.

За даними спеціалізованої преси, фільм, на створення якого витратили 165 мільйонів доларів, в свій перший вікенд в прокаті збирає лише 43 мільйони.

А от у картини “В пошуках Дорі”, яка є сиквелом до анімаційної стрічки компанії Pixar “В пошуках Немо”, цифри набагато більш оптимістичні.

Стрічка зібрала щонайменше 75 мільйонів у перший вікенд в кінотеатрах, констатує Daily Mail.

Огляд підготувала Яна Люшневська, Служба моніторингу BBC.

Let’s block ads! (Why?)

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *