Українці, що запустили у США сервіс для соцмереж, отримали півмільйона інвестицій
Український стартап PromoRepublic отримав 500 тис. євро інвестицій і запустився в США. Команда цього стартапу працює над сервісом, який допомагає малому, середньому бізнесу і маркетологам створювати контент для соціальних мереж.
Інвестиційний раунд проходив у два етапи. На першому в грудні 2015 року проект отримав 100 тис. євро від інвестора Пекки Koskinen, венчурного фонду Vendep та фонду інноваційного розвитку Tekes.fi, повідомляє AIN.
Ці кошти були витрачені на підготовку до запуску на ринку США: перевірку каналів дистрибуції, вивчення попиту, поїздки в Америку для спілкування з місцевими підприємцями, клієнтами і партнерами.
«Ми побачили, що в США достукатися до малого бізнесу безпосередньо дуже складно — забиті всі канали, але сильно розвинений сегмент маркетологів-фрілансерів. І ми вирішили сфокусуватися на цьому вузькому сегменті і відшліфували продукт під їх потреби», — говорить співзасновник стартапу Максим Печерський.
Для американського ринку стартап зробить акцент на розвитку свого основного сервісу: технології створення контенту для соціальних мереж на базі свят, історичних фактів, місцевих подій і поточних трендів.
За словами Печерського, стартап тільки вийшов на ринок США, але вже зумів залучити більше сотні клієнтів, які готові платити. Команда також планує інтегрувати свій продукт з великими маркетинговими сервісами на зразок Hootsuite, HubSpot, Buffer та ін.
Другу частину раунду закрили минулого тижня. Лід-інвесторами виступили фінський інвестор Сампо Парккинен і український венчурний фонд Digital Future, з-інвесторами стали Пекка Коскінен, а також фонди Vendep і Tekes. Загальна сума другій частині — 400 тисяч євро.
Якщо стартап досягне певних показників прибутку і якості клієнтів, інвестори проведуть третю частину раунду — follow-up фінансування від Tekes до 1,25 млн євро на маркетинг і продажі.
«Спрацювало те, що ми називаємо “приміряти бізнес на себе”: ми показали інструмент PromoRepubliс своїм маркетологам, і вони сказали “це якраз те, що потрібно для вирішення щоденних завдань»,- говорить CEO інвестиційної компанії Digital Future Олексій Вітченко.
Нагадаємо, створений українською командою проект Roopor отримав золото на міжнародному конкурсі Publicis90 та винагороду в 100 млн євро інвестицій.