Українці, що запустили у США сервіс для соцмереж, отримали півмільйона інвестицій

Український стартап PromoRepublic отримав 500 тис. євро інвестицій і запустився в США. Команда цього стартапу працює над сервісом, який допомагає малому, середньому бізнесу і маркетологам створювати контент для соціальних мереж.

Інвестиційний раунд проходив у два етапи. На першому в грудні 2015 року проект отримав 100 тис. євро від інвестора Пекки Koskinen, венчурного фонду Vendep та фонду інноваційного розвитку Tekes.fi, повідомляє AIN.

Фото: ain.ua

Ці кошти були витрачені на підготовку до запуску на ринку США: перевірку каналів дистрибуції, вивчення попиту, поїздки в Америку для спілкування з місцевими підприємцями, клієнтами і партнерами.

«Ми побачили, що в США достукатися до малого бізнесу безпосередньо дуже складно — забиті всі канали, але сильно розвинений сегмент маркетологів-фрілансерів. І ми вирішили сфокусуватися на цьому вузькому сегменті і відшліфували продукт під їх потреби», — говорить співзасновник стартапу Максим Печерський.

Для американського ринку стартап зробить акцент на розвитку свого основного сервісу: технології створення контенту для соціальних мереж на базі свят, історичних фактів, місцевих подій і поточних трендів.

За словами Печерського, стартап тільки вийшов на ринок США, але вже зумів залучити більше сотні клієнтів, які готові платити. Команда також планує інтегрувати свій продукт з великими маркетинговими сервісами на зразок Hootsuite, HubSpot, Buffer та ін.

Другу частину раунду закрили минулого тижня. Лід-інвесторами виступили фінський інвестор Сампо Парккинен і український венчурний фонд Digital Future, з-інвесторами стали Пекка Коскінен, а також фонди Vendep і Tekes. Загальна сума другій частині — 400 тисяч євро.

Якщо стартап досягне певних показників прибутку і якості клієнтів, інвестори проведуть третю частину раунду — follow-up фінансування від Tekes до 1,25 млн євро на маркетинг і продажі.

«Спрацювало те, що ми називаємо “приміряти бізнес на себе”: ми показали інструмент PromoRepubliс своїм маркетологам, і вони сказали “це якраз те, що потрібно для вирішення щоденних завдань»,- говорить CEO інвестиційної компанії Digital Future Олексій Вітченко.

Нагадаємо, створений українською командою проект Roopor отримав золото на міжнародному конкурсі Publicis90 та винагороду в 100 млн євро інвестицій.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *