FOM: прямий рейс з вантажем із Туреччини в окупований Севастополь

Турецька влада заборонила суднам, які вирушили з окупованих портів Кримського півострова, заходити в порти Туреччини, але знаходяться бізнесмени, які ігнорують це рішення і продовжують вести бізнес як раніше. Ми збираємо докази незаконних судозаходів у Крим. Сподіваємося, що ці докази будуть достатньо переконливими для рішучих дій щодо порушників суверенітету України. І річ не тільки в тому, що ці незаконні сухозаходи порушують права нашої країни. Коли судно приходить з Криму в Туреччину чи в порт будь-якої іншої цивілізованої держави і пред’являє документи, завірені окупаційною владою, яка загарбала український півострів, воно цим ставить під удар владу держави, яка відповідає за те, що відбувається у її портах, в зоні її відповідальності.

Одного правопорушника можемо бачити прямо зараз: судно FOM (IMO: 8100624, MMSI: 352264000, Call Sign: HP2793, Flag: Panama) підійшло до Севастополя вранці 3 квітня 2017 року з вантажем приблизно 2000 тонн будівельних сумішей прямісінько з турецького порту Ереглі.

Судно вимкнуло AIS, зайшло в Комишову бухту і стало до дальнього причалу №231 на території Севастопольського судноремонтного заводу (ССРЗ).

Причалом користується не тільки ССРЗ, але й інші компанії, наприклад, Метал Сервіс Група.

Нам вдалося знайти фотографію судна FOM на 231-му причалі Комишової бухти, фото зроблене 3 квітня 2017. Ця фотографія є беззаперечним доказом незаконного судозаходу в закритий Україною порт, порушення нашого Державного Кордону.

Зробимо прив’язку до місцевості.

Отже, факт нелегального судозаходу в окупований порт Севастополь з доставкою контрабандного вантажу, не оформленого відповідно до українського законодавства, з порту Ереглі (Туреччина) ми зафіксували.

FOM – злісний порушник Державного Кордону України, зробивши три судозаходи в 2015 році, судно знову з’явилося в Криму уже в грудні 2016.

Попередній судозахід у Крим цей сухавантаж здійснив 27.02-2.03.2017, коли судно вивезло 2000 тонни соди з окупованого Севастополя.


Капітан вимкнув AIS при виході з Босфору на Севастопольському курсі.


Судно зайшло в порт 27 лютого о 09:00, завантаження 2000 тонн соди провели біля причалу 221 Комишової Бухти, вихід із Севастополя 2 березня о14:30.

Ще один незаконний судозахід mv FOM, який ми зафіксувати, – прихід на зовнішній рейд Севастополя 30 січня о 01:29, вхід в Комишову бухту 1 лютого о 8:25, завантаження 2000 тонн соди в Комишовій бухті, причал 221, вихід із порту 5 лютого о 09:00.
   

26-31.12.2016 mv FOM також був у Севастополі. Ми зафіксували прихід 26 грудня об 11:08, завантаження приблизно  2000 тонн соди було здійснено в Комишовій бухті на причалі 221, вихід був 31 грудня о 17:41.



 

Отже, ми зібрали докази чотирьох незаконних судозаходів суховантажа FOM у закритий Україною порт Севастополь, здійснені ним з грудня 2016 року. Якщо першими трьома рейсами вивозили соду з окупованої території, то зараз судно прийшло завантаженим з турецького порту Ереглі, здійснивши доставку будівельних сумішей у Севастополь.
Порт-кліранс, основний документ по вантажоперевезенням, буде підписаний окупантами – митниками, прикордонниками і т. зв. “капітаном” порту Севастополь. Цей документ ставить у недвозначне становище тих представників влади Туреччини, яким його буде пред’явлено.
Спостерігаємо за розвитком подій.
Катерина Яресько

Інформація підготовлена спеціально для сайту InformNapalm.org. При повному або частковому використанні матеріалу активне посилання на автора і статтю на сайті обов’язкове.
(Creative Commons — Attribution 4.0 International — CC BY 4.0 )

Щоб оперативно отримувати сповіщення про нові розслідування InformNapalm, підписуйтеся на сторінки нашої спільноти у соцмережах Фейсбук та Твіттер.

Закликаємо читачів активно ділитися нашими публікаціями в соціальних мережах. Винесення матеріалів розслідувань в публічну площину здатне переломити хід інформаційного та бойового протистояння.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *