Розгляд звернень громадян фіскальною службою Донеччини – запорука спільних досягнень

Найчастіше до фіскальної служби області мешканці Донеччини звертаються за отриманням роз’яснення податкового законодавства, проведення контрольно-перевірочної роботи та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, а також з метою інформування про ухилення від сплати податків.

Так, за січень-травень цього року до фіскальної служби надійшло 218 письмових звернень громадян, що на 38 звернень або на 13,5% більше, ніж за відповідний період 2016 року.

З початку року розглянуто 189 письмових звернень, за їх результатами:

– на 163 звернення надано відповідні роз`яснення;

– 6 звернень вирішено позитивно;

– 5 звернень направлено на розгляд за належністю до інших органів;

– 6 звернень повернуто авторам, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;

– в 1 зверненні відмовлено в задоволенні;

– 8 звернень не підлягало розгляду.

Усі звернення розглянуті ґрунтовно та якісно, без порушення термінів.

Зокрема, в травні 2017 року надійшло 38 письмових звернень громадян, що на 26,7 % більше відповідного періоду 2016 року.

Крім того, з початку року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області та територіальних органів проведено 29 прийомів громадян, у тому числі 14 виїзних, що складає майже 50 % від загальної кількості.

Звертаємо увагу громадян, що вони також мають можливість потрапити на особистий прийом до керівництва як на районному, так і на обласному рівні, згідно із затвердженими графіками прийому.

Ознайомитись з графіком особистого прийому громадян керівництвом Головного управління ДФС у Донецькій області на 2017 рік можна за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/kontakti-/ .

ГУ ДФС у Донецькій області 

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *