Найбільше бюджетних коштів на пропаганду витратила “Радикальна партія …

Найбільше бюджетних коштів на пропаганду витратила “Радикальна партія Олега Ляшка”. За даними Національного агентства з питань запобігання корупції “радикали” витратили на рекламу 39% від загального обсягу своїх коштів або 20 млн гривень, які отримали у 2017 році з бюджету України на фінансування статутної діяльності.

Вважаємо, що значні обсяги витрат на рекламу – це ознака популізму та відсутності реальних справ. Політики замилюють очі виборцям яскравою картинкою з телеекранів, підконтрольних олігархам, а самі в цей час вирішують власні бізнесові питання та придумують нові корупційні схеми розкрадання бюджетних коштів. Особливо яскраво це відчувається під час передвиборчої гонки, коли засоби масової інформації рясніють маніпулятивними тезисами та обіцянками, які нереально втілити в життя.

Саме тому рух “Визволення” виступає за заборону політичної передвиборчої реклами. Це змусить претендентів на владу завойовувати довіру виборців реальними справами, а не популістськими гаслами з телеекранів. За спробу прямого підкупу виборців МВС та Нацполіція будуть заарештовувати кандидата та усіх причетних членів його штабу

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *