Сучасні технології: між Мирноградом і Костянтинівкою продовжується капітальний ремонт національної траси Н-32

Від села Нова Полтавка у напрямку Костянтинівки триває комплексне відновлення автодороги загального користування державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут – Михайлівка (до реформування це була територіальна дорога Т-05-04 Красноармійськ – Артемівськ – Михайлівка, побудована на початку 60-их років минулого століття). Як вже повідомлялось, для шляховиків ремонт ділянки траси із застарілим цементобетонним покриттям – це свого роду експериментальний виклик, адже до цього часу країна не мала практичного досвіду відновлення подібних доріг (принаймні, в такому масштабі), побудованих за радянських часів для транспортного сполучення багатогалузевих промислових центрів. Складність цього ремонту полягає не лише у розбиранні застарілої цементобетонної плити (товщиною ≈20 см), а й у вирішенні проблеми слабкого ґрунту під нею.

Відсутність міцної основи дорожнього одягу могла призвести у майбутньому навіть до провалів дорожнього полотна: на аварійній ділянці, з якої й розпочався ремонт та яка тимчасово закрита для руху транспортних засобів, під плитою вже спостерігалися процеси перезволоження та просідання ґрунту.

Нове конструктивне рішення щодо улаштування основи дорожнього одягу, запропоноване науковцями ДП «ДерждорНДІ» та погоджене Технічною Радою Укравтодору, вже дозволило стабілізувати нижній шар основи двокілометрової ділянки траси. На стабілізований ґрунт укладаються нові конструктивні шари дорожнього одягу.

Після укладання шарів основи дорожнього одягу буде улаштовано нове двошарове асфальтобетонне покриття з верхнім шаром із щебенево-мастикового асфальтобетону.

До завершення ремонтно-будівельного сезону 4 км траси матимуть нову конструкцію дорожнього одягу. Проїзд транспортних засобів буде відновлено.

Роботи виконує ТОВ «Славдорстрой» (замовник – Служба автомобільних доріг у Донецькій області). Науково-технічний супровід здійснює Державне підприємство «Державний дорожній науково-дослідний інститут iменi М.П. Шульгіна» (ДП «ДерждорНДІ»). Джерело фінансування: спеціальний фонд обласного бюджету (кошти від «митного експерименту»). 

На фото: перевірка представниками ДП «ДерждорНДІ» (11.09.2018) модуля пружності нижнього шару основи дорожнього одягу (стабілізованого ґрунту та улаштованого поверх нього шару з подрібнених фракцій колишньої цементобетонної плити). 

Шановні учасники дорожнього руху! Просимо із розумінням поставитись до тимчасових незручностей! Про відновлення проїзду буде повідомлено додатково!

Прес-служба Служби автомобільних доріг у Донецькій області

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *