На Луганщині чотири школи стали учасниками пілотного проекту Державного …

На Луганщині чотири школи стали учасниками пілотного проекту Державного стандарту початкової освіти

В області функціонує 279 закладів загальної середньої освіти різних типів і форм власності. З них чотири заклади здійснюють пілотний проект нового Державного стандарту початкової освіти.

Участь у всеукраїнському експерименті за темою «Розроблення навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти» беруть Попаснянська багатопрофільна гімназія № 25, Лиманська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів, Сватівська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 8, Сєвєродонецький навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа-колегіум Національного університету «Києво-Могилянська академія».

Нагадаємо, в Луганській області активно впроваджується Концепція Нової української школи. Станом на 1 квітня 2019 року мережа опорних шкіл складається з 16 опорних шкіл, в них 19 філій, що втратили статус юридичних осіб.

Загалом в опорних закладах освіти навчаються 5436 учнів, з них 631 у філіях. Довозяться до опорних закладів 1588 учнів 25 шкільними автобусами з 42 населених пунктів.

На виконання Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 № 526-р розроблено Регіональний стратегічний план реформування системи інституційного догляду та виховання дітей в Луганській області на 2018-2026 роки.

Основною метою Регіонального плану є послідовне реформування діючої системи забезпечення прав дітей в регіоні та формування такої системи, яка забезпечить право дитини на проживання, догляд і виховання в сім’ї або умовах, максимально наближених до сімейних.

На цей час в області функціонує 11 інтернатних закладів освіти, в яких навчається 1659 дітей з яких 167 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Пріоритетними напрямами роботи Департаменту освіти і науки облдержадміністрації відносно дітей, які навчаються в інтернатних закладах, є поліпшення матеріально-технічної бази, надання дітям якісних освітніх послуг, соціально-правового захисту, створення комфортних умов.

Вихованці інтернатних закладів отримують освіту, проходять лікування відповідно до профілю захворювання, та згідно діагнозу.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *