Патріарша комісія у справах молоді провела навчання щодо комунікаційної стратегії молодіжного апостоляту в УГКЦ
Днями у Львові в Патріаршому домі відбувся тренінг “Етапи формування і втілення комунікаційної стратегії молодіжного апостоляту в УГКЦ”, в рамках якого учасники формували бачення і здобували практичні навички у праці в ЗМІ (соціальні мережі, сайти, блоги, анонси, публікації).
Організатор заходу — Патріарша комісія у справах молоді УГКЦ.
“Учасники зацікавлені в тому, як за допомогою соціальних мереж як інформаційних інструментів можна поширювати добрі звістки та Боже Слово. Ми будемо розглядати контент (зокрема відео) і якого типу він буває. Також ми зосередимо увагу на медіаплані, адже в роботі з медіа важлива частота, якість та повторюваність”, — підкреслив спікер події Андрій Шестак, викладач УКУ. Крім того, під час події священники обговорювали, як краще вести свої сторінки в соцмережах.
За словами організаторів, ці навички допоможуть краще працювати на благо молодіжної комісії. “Саме так зараз виглядають зустрічі голів єпархіальних комісій. Ми вирішили поєднати корисне з корисним, тобто окрім обговорень поточних справ і проектів, ми робимо також й навчальну частину. Наприклад, цього разу ми обговорюємо тему щодо комунікації. Адже часто ми робимо чимало добрих і якісних заходів, тому потрібно про них правильно розповідати в сучасному інформаційному суспільстві”, — зазначає о. Ростислав Пендюк, голова Патріаршої комісії у справах молоді УГКЦ.
Департамент інформації УГКЦ