За півроку до обласного контактного центру надійшло майже 8 тисяч …

За півроку до обласного контактного центру надійшло майже 8 тисяч звернень

У першому півріччі до державної установи «Луганський обласний контактний центр» надійшло 7974 звернення. З них з Урядової «гарячої лінії» – 6335, з «гарячої лінії» облдержадміністрації – 1639.

966 заявників отримали від фахівців Центру довідкову інформацію, консультації та роз’яснення.

7008 звернень, що потребували письмової відповіді, направлені на розгляд до районних державних адміністрацій та виконкомів рад міст обласного значення, структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, ПАТ «Луганськгаз».

Найбільше питань вимагали вирішення в містах обласного значення: Лисичанськ (2070), Сєвєродонецьк (1555), Рубіжне (565). Серед районів – Попаснянський (486), Старобільський (444), Кремінський (400), Новоайдарський (337), Станично-Луганський (282).

79,6 % від усіх надісланих на розгляд звернень стосувалися питань соціального захисту населення та комунального господарства й благоустрою.

Більшість питань соціального блоку щодо надання житлових субсидій – 2280. Так, громадяни, які отримують в управліннях праці та соціального захисту населення відмови у нарахуванні субсидій у зв’язку з провадженням оновленого порядку нарахування житлових субсидій, звертаються на «гарячі лінії» з проханням перевірити правомірність відмов. Найбільше звернень у зв’язку з постановою Кабінету Міністрів України щодо нарахування субсидії, виходячи з кількості зареєстрованих осіб та відсутності доходів або доходів, які менше мінімальної заробітної плати.

Серед інших питань соціальної спрямованості: виплати коштів монетизованої субсидії, переоформлення допомоги малозабезпеченим сім’ям та одиноким батькам тощо.

У комунальній сфері домінують питання неякісного надання послуг. Так, протягом опалювального сезону активно телефонували жителі Рубіжного, які не змогли забезпечити свої квартири теплом у рамках реалізації програми децентралізації теплопостачання міста. У перші дні травня більше 500 звернень надійшло від жителів Лисичанська, коли відбулось відключення міста від послуги водопостачання.

На порядок нижчими є показники за кількістю звернень з питань: охорони здоров’я – 251 (3,6 %), діяльності посадових та службових осіб органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, КП та організацій комунальної сфери – 225 (3,2 %), діяльність підприємств – 95 (1,4 %).

Звернення щодо незадовільного стану автомобільних доріг склали 1,3 % від надісланих на розгляд. Заявники вимагали капітального ремонту на наступних ділянках доріг: Сєвєродонецьк – Новоайдар, Петропавлівка – Новоайдар, Білолуцьк – Новопсков, Сватове – Містки, Демино-Олександрівка – Лантратівка – Троїцьке, Сватове – Троїцьке, Рубіжне – Мілове, Зоринівка – Мілове.

Заявники також звертали увагу на необхідність очищення узбіч.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *