Протягом I кварталу 2015 року до Луганської обласної військово-цивільної адмініс…

Протягом I кварталу 2015 року до Луганської обласної військово-цивільної адміністрації надійшло 303 звернення громадян

Протягом I кварталу 2015 року до Луганської обласної військово-цивільної адміністрації надійшло 303 звернення громадян, з них: 254 – поштою, 49 – на особистому прийомі. У зверненнях громадянами було порушено 309 питань.
Основними питаннями, які турбували громадян, – це соціальний захист (84), у тому числі надання матеріальної допомоги (33), переоформлення пенсії (28), соціальні виплати (3), житлово-комунальне господарство (65), у тому числі відшкодування збитків за пошкоджені під час проведення антитерористичної операції будинків та квартир (12), забезпечення дотримання законності охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян (47), у тому числі дотримання прав та свобод громадян на тимчасово окупованій території (10).
Від інвалідів війни надійшло 4 звернення, від учасників війни, ветеранів праці, багатодітних сімей, пенсіонерів та інших громадян, які потребують соціального захисту, – 102. Отримано 49 колективних звернень.
Із загальної кількості звернень задоволено розглянуті питання з таких проблем: щодо надання медичної допомоги заявникам; відремонтування рентген-апарату в Сватівській районній лікарні та здійснення рентгенологічного обстеження населення; підготовки до зимового періоду під’їзду житлового будинку за адресою: пр-т Радянський, 49 у
м. Сєвєродонецьку; перерахунку пенсій мешканцям Попаснянського району; перерахунку призначеної державної допомоги при народженні дитини та перерахунку пенсій переміщеним з тимчасово окупованої території України; вивезення волонтерською організацією родини з м. Луганська до безпечної території тощо.
У постійній практиці керівника Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Геннадія Москаля робочі поїздки до населених пунктів, розташованих на лінії розмежування сторін та зустрічі з їх мешканцями з метою вивчення потреб у гуманітарній допомозі та шляхів відновлення життєдіяльності.
У сфері роботи зі зверненнями громадян у Національній системі опрацювання звернень та взаємодії з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування продовжує діяльність державна установа «Луганський обласний контактний центр». З 14 липня 2014 року у зв’язку з веденням на території Луганської області бойових дій Центр продовжив свою роботу на базі Сватівської РДА, де було відновлено роботу «гарячої лінії» облдержадміністрації.
Так, за період з 1 січня по 31 березня 2015 року до Центру на «гарячу лінію» ОДА надійшло 1236 звернень.
У зверненнях заявники переважно порушували наступні питання: переоформлення пенсій поза зоною АТО – 223, реєстрація внутрішньо переміщених осіб – 204, евакуація із зони АТО – 156, оформлення перепусток для перетину кордону зони АТО – 155.
Щодня інформація з проблем заявників надається безпосереднім виконавцям для оперативного реагування. На питання, поставлені в зверненнях, громадяни отримують вичерпну консультацію.
Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком у діяльності Луганської обласної військово-цивільної адміністрації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *