Складова інформаційної війни: заклик Східноукраїнської медійної ради

Фермер з Харківщини Сергій Караптан оприлюднив інформацію про те, як його щире вболівання про недопустимість продажу сільськогосподарських земель було використане кремлівськими пропагандистами.

З усього видно, що “фильм-расследование “Последний ресурс” на центральному російському телеканалі – аж ніяк не провокація. Це, передусім, спеціально і вправно вироблений медіаконтент, який ставить за мету ввести в оману багатотисячну глядацьку аудиторію щодо дійсного стану речей в Україні та сприяти формуванню негативної громадської думки щодо її державоспроможності. Ми вже не підкреслюємо того, що “фильм-расследование “Последний ресурс” є просто-таки унікальним зразком порушення майже всіх професійних та етичних норм журналістики й елементарних прав людини, використання методів, неприпустимих у нормальному демократичному суспільстві.

Східноукраїнська медійна рада переконана (й наполягає на цій точці зору), що “фильм-расследование “Последний ресурс” – дрібна, але показова складова потужної інформаційної війни, яку веде Російська Федерація проти України. Ситуація погіршується тим, що Україна в цій війні майже не чинить опору, і чим далі, тим швидше здає свої позиції агресору, не говорячи вже про контрнаступ.

Чи варто Сергію Караптану за допомогою медіаекспертів домагатись правди й відшкодування бодай моральних збитків від авторів і замовників “фильма-расследования “Последний ресурс” – це його особиста справа. Східноукраїнська медійна рада привертає увагу до іншого – що може протиставити Україна у відповідь? Питання риторичне – відповідь знає навіть непрофесіонал: поки що нічого. Нині українські медіа виробляють мізерну кількість, а східноукраїнські, зокрема харківські, взагалі не виробляють контенту, здатного конкурувати з російською інформаційною навалою.

Східноукраїнська медійна рада вже вкотре закликає вище керівництво України нарешті звернути увагу на перебіг інформаційної війни, а простих громадян бути дуже обережними у спілкуванні з російськими журналістами, котрі, маскуючи себе, можуть представлятися працівниками українських медіа.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *